Krokka og prinsessa Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Flere som abonnerer på dem? Jeg var SÅ fornøyd med "bam gravid", og "bam nyfødt". Disse bladene var både tykke og innholdsrike. Derfor så trodde jeg selvsagt at alle bam-bladene skulle være slik. Men neida. De er tynne som bare det i forhold til de to første jeg nevnte. Jeg må innrømme at jeg føler meg lurt....
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Ja og ikke nok med det, jeg trodde jeg skulle få et blad pr mnd barnet ble eldre, men neida, det er bare til 4 mnd, neste blad er 5/6-mnd, så 7/8/9-mnd og så 10/11/12-mnd. Og du må ikke tro bladene var tjukkere selv om de hadde slått sammen flere mnd. Og f.eks. fikk jeg 7/8/9-mndbladet da lillegutt ikke hadde fylt 6 mnd engang, og der var det intervju og sto mest om 9 mnd-babyer, noe som ikke interesserte meg så masse da lillegutt ikke hadde fylt 6 mnd engang... Dårlige greier ja...
pjokkemamma*07+10* Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Helt enig. Er veldig skuffet over det at de slår sammen etterhvert. I tillegg sto det samme artikkel i to av bladene...!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har arvet en del BAM-blader og det står jo det samme i alle synes jeg... Veldig kjedelig... Virker som om de bare forandre litt på bildene og en av hovedartiklene liksom, også er alt det andre likt... Liker ikke de bladene så godt, så er lenge siden jeg har lest dem... Men ganske fornøyd med Foreldre og Barn-bladen:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Jeg var veldig fornøyd med bladene i 2000. Synest der stod mange nyttige tips. Jeg tok vare på dem. Men siden det drøyde ut før jeg klarte å bli gravid igjen, ga vi dem bort. Angrer på det i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå