Snuppen Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Noen som holder til i aalesund? Vi skal flytte til Aalesund i april og venter nr 2 i august, fra foer av har vi en paa to aar. Forhapentligvis faar vi barnehageplass saa toaaringen vaar faar lekt litt med andre barn. Noen som har noen tips til hva en kan finne paa her paa dagtid og hvordan komme i kontakt med andre med smaabarn? Er det noen organiserte barselgrupper fra helsestasjonen eller lignende? Litt nervoes for at jeg skal bli sittende alene hele permisjonen, siden vi ikke kjenner noen andre som er hjemme paa dagtid. Noen som vet om det er babysvoemming, babymassasje osv. Bor naa litt utenfor London og her er det kjempemange hjemmevaerende pga hoeye barnehagepriser, saa vi har alltid noen aa vaere med paa dagtid naar jeg er hjemme med toaaringen. Jobber i nordsjoen, saa er hjemme 4 uker i slengen....greit aa ha noe aa finne paa da. Haaper noen kan svare meg litt ihvertfall...
rampejenta - ny spire Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 hei jeg bor i Ålesund.. men jeg går enda som prøver så jag kan ikke akkurat svare deg på det du spør om da.. det er hvertfall baby svøming på moa vet jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå