Gå til innhold

Kynnere i uke 9. bekken som krangler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sterke kynnee som gjør at jeg må sette meg ned og vente til de gir seg. Iløpet av arbeidsdagen har jeg ca 10-15 stk. Bekkenet klikker når jeg gå.

Må nok drege meg ned tillegen imorgen og spørre om 50 % sykemelding..

Men er det mulighet for å få det?

Vil jo jobbe, men klarer ikke 100 % prosent tror jeg. Hatt fri i dag og ikke hatt en kynner ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes absolutt du bør gå til legen ja! Vil bare forberede deg på at det ikke er sikkert legen tror på at du har kynnere så tidlig. Jeg nevnte for enten lege eller jordmor at jeg hadde en del kynnere, og det var omtrent på den tiden, og hun bare lo, og sa at det var nok noe annet jeg kjente! Men, man kjenner jo igjen kynnere når man har hatt det før... Jeg fikk sykemelding omtrent fra den tiden pga bekkenløsning, men jeg hadde hatt kraftig bekkenløsning, og vært fullstendig handicappet i svangerskapet før, så det var om å gjøre å forhindre det. Når det gjelder bekkenløsning så er det jo lurt å ta det med ro tidlig å forhindre at man får kraftig bekkenløsning istedenfor å presse seg og bli avhengig av krykker tidlig, så tror nok du får sykemelding.

Skrevet

Er det jeg er redd for at legen ikke tror meg. Hadde kynnere sist gang og, men ikke så tidlig.

Når du hade bekkenløsning i starten, hvordan utartet det seg da? klikket det nederst i rygge. Gjør det hele dagen hos meg og om kvelden så er jeg gåen i bekkenet. Det verker helva natten før jeg endelig sovner. Om morgenen er det mye bedre og så er det slik hver dag.

Hvordan finner de ut om det er bekkenløsning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...