Gå til innhold

Om å lufte dyner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor henger dere dyner til lufting? Gjennom vinduet?

Har dere på sengetøyet da? Hvis det er skitt i karmen eller på ytterveggen, så er det vel ikke så greit..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lufter ikke dynene ute lenre, er visst ikke så bra med tanke på fuglelopper osv. Vasker dem heller oftere. Før hang jeg dem ut vinduet, før jeg tok på reint sengetøy, hang alltid mannens dyne underst slik at han fikk evt. husveggskitt på sin(hehe), noen ganger hang jeg dem på rekkverket på terassen.

Skrevet

Ha ha!!! Så du lar mannen din få dritten, da!? Hi hi!

Har også tenkt på dette med fuglelopper.... Men det er jo så deilig når dyna er luftet!

Skrevet

Det kommer jo ann på hvordan dere bor, her grenser tomta mot skauen, så det er masse fugler. Hadde nok ikke luftet dem om jeg bodde et sted som var veldig traffikert heller.

Skrevet

Såg aldri noe dritt, huset var nokså nymalt. Men så lenge han ikke vet det, gjorde det jo ikke noe =)

Skrevet

Forresten: det som er greit med å lufte dem ut vinduet er at jeg satt vinduet helt opp (horisontalt?), slik at de ble beskyttet om det skulle begynne å regne litt.

Skrevet

henger dem på balkongen, men er ikke ofte jeg lufter dynene. hiver dem jevnlig i vaskemaskina da om det hjelper noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...