Gå til innhold

NAVN??? SE HIT!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. jeg sliter sinnsykt med og finne et navn jeg liker til jenta mi... vi lenkte først på eah, så emma men har på en måte gått litt "lei" de navnene.. hva syns dere om Emma Emilie? blir det for mye... syns bare Emilie er fint å da... hvis ikke er jeg veldig åpen for alle forslag :o)'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir kanskje litt mye me emma emilie..Jeg syns emelie er fint også..Det heter vennina mi:) Min datter heter Alida ..Det er de fineste jeg vet:)

Skrevet

persolig er jeg ikke noe for dobbelt navn...er sååå ofte at kun det ene blir brukt og da skjønner jeg ikke vitsen..

Synes Emma er et kort og nett navn jeg

Skrevet

ei venninne var tenkt å kalle jent si emma emilie..og synes det ble mye em em..så det ble emma cecilie istedet..noe som er mye finere.

Emma og Emilie er fine navn, men ikke ilag, men de er også veldig poppis navn visst du liker det..

Skrevet

ja er vel ganske sant... hmmmm 'nke tenke*

Skrevet

emma cesilie det var fint det:)

Skrevet

emilie e fint ja,like best malin sjøl æ da=)

men d e mang fine navn ut å går,d e mang som e nestn oppbrukt å hvis du forstår ka æ mene=)

søk litt rundt på nette så finn du mang fine jentenavn;)

Skrevet

Emma Sofie -er min absolutte favoritt, men plutselig poppet det opp en haug med emma'er, hehe...

Min mormor het Emmy Adele -det syntes jeg er helt nydelig (sagt det hundre ganger her inne!), men syntes det var for nært å oppkalle min eventuelle datter (som senere viste seg å være en gutt, hihi) etter henne.

Skrevet

Synes både Emma og Emilie er fine navn, litt poppis kanskje, men liker dem godt fordet :-P

Skrevet

Slewnger meg på henne over her som har en Alida, det har jeg også:) Hvis du helst vil ha navn på E er Elida også et alternativ:)

Skrevet

vi vurderte emma en periode,men blir nok Amalie..:)

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg liker dobbeltnavn så fremst begge navnene blir brukt. Det kan bli litt mye med Emma Emilie, men trur begge navnene hadde vært nydelig i en annen kombinasjon, kanskje Emilie Cecilie eller noe :)

Skrevet

Joveig eller

Vårinn

Skrevet

Pia mi heter Natalie. Blir det ei jente til skal hun hete Madelen, visstnok, ifølge pappan. Jeg trumfa gjennom Natalie da hun ble født, så nå har pappan et ess i ermet :-)

Skrevet

Noen i samme "sjanger" som Emma og Emilie:

Elea

Erle

Emilia

Amalie/Amalia

Elise

Elsa

Ella

Eline

Lea/Leah

Emmy

Milla

Mathea

Skrevet

Vi var også inne på Emilie, men fant ut det var så utrolig populært. Så vi endte opp med Emily i stedet. Kjempe fornøyd med valget.

Hadde vært morsomt å høre hva dere går for til slutt!

Skrevet

søstra il ei veninne av meg har har kallt jenta si for vilja, syns at det var veldig spesiellt, har aldri hørt det navnet før, men syns at det var veldig fint;)

Skrevet

Gea da? Det ville jeg ha, men ikke gubben:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...