mrs happy med gutt Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 har 6 uker igjen og kjøpt inn det mest av det vi trenger nå, utrolig stas dette gitt. Men sittet og vurdert dette med skinn i senga fram og tilbake. Er det nødvendig egentlig?? klart jeg ønsker alt best for babyen min, men alt er så dyrt så usikker på om dette er noe jeg bør bruke pernger på
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har klart meg helt fint uten skinn i senga. Jeg bruker kun maderass, tisselaken og vanlig laken. Trodde det var ganske vanlig, har faktisk ikke hørt om noen som bruker skinn i senga, vet det er noen som bruker det i vogna sammen med dyne istedenfor skinnpose ol.
Sunniva78 har to små Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har aldri vært i tvil om å kjøpe lammeskinn til min lille. "Spedbarn sover bedre, legger hurtigere på seg og gråter mindre når de ligger på lammeskinn, viser en undersøkelse ved Cambridge Maternity Hospital i England." Når man bruker det i vogna isolerer det, og inne regulerer det varmen på en unik måte. Men klart, det er mye utstyr å få kjøpt, så jeg skjønner at du vurderer om det virkelig er nødvendig. Men jeg anbefaler det iallefall:-)
ja08 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Jeg kjøpte det til forrige som var prematur, da var det gull verdt. Venter nå en fullbåren, men blir nok til å legge det i senga til han i begynnelsen når han bare er spedbarnet )
roannima Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Nei er mitt svar . . . . Det er ikke nødvendig,men en prioriteringssak :-) mine to første gutter har vokst opp uten, og det ble folk av de å . . . Hehe. . . Har kjøpt til gutten som kommer nå snart,men hadde helt sikkert klart meg uten denne gangen også:-)
melkekua™ Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Det er vel en vurderingssak ) Hvorfor ikke bruke et deilig ullpledd?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Hva om barnet tisser på lammeskinnet? Er det lett å rense?
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har kjøpt inn et deilig skinn fra nøstebarn. I tillegg har jeg et fra Barneverden. Kommer til å ha det til nøstebarn i sengen og det andre i vugge. Synes vel egentlig at det fra barneverden var et bomkjøp. Men var mye billigere da...Har vasket det og alt i orden, men det lukter mer,loer litt og er av mye dåligere kvalitet. Så skal du først kjøpe ett, så kjøp et skikkelig og som det er litt str på (så varer det lenger) Tror barnet synes det er deilig å ligge på og som noen skrev her: ligg litt på det selv så får du satt "morslukten" i det, noe som beroliger barnet.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Barnet mitt skal bruke bleier,-så det går vel greit;) Men ja det kan vaskes.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 vi han skinn til lillegutt og han har hatt det siden fødsel(er 9 mnd nå) men vi kjøpte bare ett på reflex til 299. Det kommer vi til å gjøre til jenten kommer i mai også. Det jeg synes er greit er at om vi drar på besøk eller på ferier så har de gjerne en annen seng enn vanlig og da tar vi bare med skinnet så har de med noe de er vandt til og som de kjenner igjen. Vi bruker samme skinnet i sengen som i babyvognen. har også et utrolig godt teppe fra nøstebarn som vi også har med over alt:)
mkk1983 Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 Har ingen erfaring selv enda....men har kjøpt et selv etter anbefaling fra endre. Kjenner ei som alltid har et i senga og et i vogna. ( greit å bruke når gutten vokste fra skinnposen). Det i senga tar hun med når gutten sover hos andre. Sover visst godt og trygt på dette lammeullteppet. Hun anbefalte meg et korthåra. (De loer ikke så mye)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå