Gå til innhold

Hvor lenge skal keisersnittet væske??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok keisersnitt for 9 dager siden... og det kommer enda en del væske ut av det, og litt blod av og til. lufttørker tre ganger om dagen ca, og legger kompresser, og de blir gule....

forrige gang var det "grodd" etter 10 dager men det ser ikke ut som om det har planer om det denne gangen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom aldri nå væske ut av mitt sår.. så jeg vet ikke

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men det har ikke blitt infeksjon i det? Jeg ville ringt fødeavd. og spurt. Mitt keisersnittsår væsket aldri.

Skrevet

tror ikke det skal væske. ring barselavdelinga og hør. kan ikke huske at mine væska

Skrevet

Mitt sår væsket en stund. Hvor lenge husker jeg ikke, men det var nok et par uker...Men hvis væsken er gul så burde du kansje få det sjekket på barsel-pol.

Skrevet

Mitt væska egentlig aldri. Det km ut en liten bloddråpe en gang, snakket med HS som også er jordmor den dagen så jeg spurte henne og hun sa at litt væske var ikke farlig. Men man måtte være obs på om det ble mer og om det luktet stygt. Samt om renselsen luktet annerledes og om man har vondt eller blir hard rund såret.

Skrevet

Forresten så tok de alt av bandasjer og kompresser dagen etter snittet på meg for at det trengte masse lufting sa de.

Skrevet

Høres ut som det er betent ta deg en tur til legen. Selv hadde jeg ikke noe væske ut fra det. Tok stiftene etter 7 dager. Når tok du dine sting/stifter?

Skrevet

det klør ganske av det også.... har ikke stifter eller sting som skal fjernes.. så jeg vet ikke..

det er fint på sidene, men hovedstykket i midten er gult...

Skrevet

Høres ut som en infeksjon - det fikk jeg. Og hadde det et par uker ja. Fikk tabletter for å senke infeksjonen og måtte også vaske det et par ganger om dagen. Samt klemme ut "gørra" - og det var ikke gøy.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...