kaffeplante Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg kommer sikkert til å få SKIKKELIG pepper her nne nå og folk mener sikkert at jeg skulle lagt innlegget på kranglesiden...men jeg er ikke ute etter å krangle bare lurer... Hvorfor må en del av dere her inne ha med antall su,ma,sa og xu i nicket deres?Kan dere ikke legge det inn som informasjon på deres side isteden?Jeg må si at jeg føler at jeg ikke ønsker denne informasjonen...men jeg kan jo bare drite i å være her inne da om det plager meg så fælt vil mange si..... Ville bare høre deres mening
*Mysillen* Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 det er vel en del av dem da sikkert vil jeg tro...akkurat som noen har antall pp bak nicket sitt...eller akkurat som om noen viser at de venter bebis med å ha med det i ncket.... sier jo litt om situasjonen vår for meg så har et ingen betydning om hva folk "forteller" om seg selv hvertfall...er jo deres valg å legge ut den infoen de gjør...
jåsjenta Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 For jeg føler for det:) Dette er en side for de som prøver å bli gravid, samt slitere, og da må man jo kunne få opplyse om slike ting. Er jo det samme om at folk opplyser hvilken pp de er i. Like lite interesant det da... Og når det gjelder spm om sa,ma el xu, så er det lettere for hi å se om de som svarer faktisk har erfaringer fra det eller om de bare anntar, eller forteller ting de har hørt!
Tre skjønne Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 syns det er flott jeg,at folk skrive antall SA eller MA. jeg finner trøst i at andre har opplevd det samme som meg,og føler meg da ikke så alene
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 jeg skjønner ikke hvorfor noen skal kværulere på alt mulig..la nå oss få skrive d hvis vi vil d... skjønner ikke at du gidder å legge ut sånne innlegg engang... er d bare for å få oppmerksomhet eller? eller bare for å ha et innlegg å legge ut? blir helt satt ut jeg av at du gidder d i det hele tatt... jeg syns oxo d er veldig greit at folk skriver antall osv.. lettere for oss har mistet å snakke med noen i samme situasjon..
Gjest ønskebrønnen Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 nettopp, det sier noe om statusen deres..jeg synes det er veldig greit å vite hva den som svarer på innlegg har av erfaringer, og da ser man kanskje enklere hvem man kan spørre dersom det er spesielle ting ang. eks SA..jeg synes det er praktisk, valgfritt og heelt greit:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 heisann kaffeplanten, kjekkt å se deg her inne. jeg er en av de som har antall SA bak nicket, dette gjorde jeg fordi jeg synes det var en gd ide når jeg så andre hadde det. da vet man på en måte hva folk har vert gjennom uten at man trenger spør, som feks antall "pp". Så når noen svarer på ett innlegg så sjønner de ofte hvorfor personen svarer som den gjør, man ser mer hva de har vert gjennom.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 synes også det er greit, har selv mistet 4 ganger men får ikke til å skifte nick. og s¨¨ hører vi ofte til et annet forum enn bare bli gravid eller 1 trim. eks habituell abort ( de som har mistet 3 ganger etter hverandre) og da er det veldig greit og ha antall sa og evt andre ting på nicket synes jeg. kan ikke forstå hvorfor du ikke vil vite denne infoen?? regner med at du er klar over at noe sliter mer enn andre???
Julie73 Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 jeg synes det er fint at folk skriver hvilken "status" de har, da vet man at man "snakker" med folk med erfaring - selv er jeg i pp 39. Som det blir sagt her, så er vi jo slitere alle sammen - så det er vel da en naturlig del av samtalene å fortelle hva man har opplevd. Ikke heng deg så mye opp i det da vel, om du ikke vil vite om hva andre har gjennomgått...men da er du også kanskje inne på feil forum (?) ikke vet jeg.
litamora Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 hihi... jeg klikket meg inn på tråden bare for å spørre om hvorfor du har kaffeplante som nick? - så var det jo litt morsomt at du hadde nick fokus også da. Sorry assa, men jeg syns det var litt gøy...knis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå