*bubbs* Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er så sliten at jeg føler meg helt syk. Vet jeg ikke har lov til å klage ettersom jeg ikke har vært plaget hverken med kvalme eller bekkenløsning, men jeg føler meg bare helt mørbanka. Jeg orker til tider så vidt stå opp fra sofaen for å hente meg litt mat før jeg segner om igjen. Med en gang jeg kommer hjem fra jobb er det rett bort på sofaen for å dorme eller sove. Det har vært slik hele 1. trimester, men i forrige uke føltes det som om energien kom tilbake. Det varte ikke lenge.. Ååååå... Jeg er så lei av å føle meg som et vrak. Vondt i hodet og øm i magen og så ueeeeeendelig sliten.
Dubros Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Tror jeg vet hvordan du har det. Jeg er 22 +2 og ble i forrige uke gradert sykemeldt. Har heller ikke hatt noen plager, men har den siste tiden blitt så sliten. Når jeg kommer hjem fra jobb, er det som du forteller, rett på sofaen og der blir jeg. Helgen bruker jeg også i sofaen. Nå er jeg 30 % sykemeldt og håper det skal bedre situasjonen...
jacobblirstorebror Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Kjenner meg så igjen. Er 17+ og får bare ikke nok sønv uansett når jeg legger meg. Har en liten en fra før som i tillegg har omgangssyke. Gudskjelov tar mannen min seg av han, men er kjipt å ikke strekke til. Var hos legen i går og fikk 20% sykemelding noen uker fremover. Skal legge meg til å sove 1 dag i uka etter at mann og barn har reist på jobb og i barnehage. Det skal bli godt.
Tante Bassa Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Du er ikke alene om det nei. Jeg og er helt tappet for energi, pluss at jeg har fått bl på toppen av det. Har også drevet og flyttet i 2 uker nå, og blir jo aldri ferdig!! Har haugevis med sekker og esker rundt meg, men orker ikke gjøre noe med det. Også vet jeg at jeg må i den gamle leiligheten å vaske.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå