mimmitiltre Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 hei jenter, har klart aa holde motet oppe helt til jeg vaaknet idag morges, og kjente jeg var skikkelig driiitlei hele graviditeten .. har proevd aa muntre meg selv opp med aa lese bok, se paa dr phil..alle de tingene som vanligvis faar dagen til aa gaa, men kjenner det hjelper null idag.. er saa glatt jeg ikke kan komme ut aa gjoere noe, itillegg til jeg har vondt i begge anklene naa...foeler meg rett og slett stuck her i leiligheten..syyyyt:( foeler jeg er mye mindre opplagt til aa foede naa, enn jeg var for 2 uker siden...har jo bare null energi itillegg til jeg er dritlei hele greia:) foeler det er skikkelig frustrerende aa gaa aa vente paa denne maaten..klarte ikke la vaer aa hyle idag morges da pappa ringte for aa hoere om noe hadde skjedd i loepet av natten..og saa er det fortsatt 9 dager til overtidskontroll..skjoenner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom disse dagene.. andre som har det slik??
lise78 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Huff. Jeg føler med deg. Er ikke helt der enda, men det nærmer seg. Humøret synker for hver dag, og jeg er ikke en gang på overtid...Har faktisk 15 dager til termin.. Gruer meg til ventetiden.. Har nok litt med at jeg har vært mye syk i graviditeten at jeg er lei allerede. Har ikke så mange gode råd til deg, men masse av sympati..
suza + 3 små Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har det sånn, har termin i dag da, men er så lei alt. Håper jeg slipper å gå lenge over.
mimmitiltre Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 takk for de stoettende innleggende:) varmer og hoere det ikke bare er meg som foeler de siste dagene er tunge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå