Gå til innhold

Regntrekket til TFK-vogna er LIVSFARLIG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til bagvogna hvertfall. Skulle bruke det for første gang og oppdager at det ikke er lufteluke i den slik det er i andre regntrekk. Glidlås rund hele, og kun noen små (bitte små) lufte hull på siden. Det blir totalt vakum inni vogna.

Jeg hadde glidelåsen oppe og luken brettet til side, likevel ble det duggete med en gang inni vogna. Rett og slett farlig. Er det liksom meningen man skal lukke denne glidlåsen?? Tenker på varme høstdager hvor det regner....rett og slett farlig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert meningen det ja. Ikke alle anser dette for farlig, bare tenk på hvor mange som tetter igjen åpningen på vognen med tepper og slikt, og gjerne på varme sommerdager med sol slik at det blir ekstra varmt og tung luft for babyen. Jeg for min del er helt enig med deg, synes mange av merkeregntrekkene er helt horrible og har derfor kjøpt egne regntrekk utenom som har god lufteåpning foran selv når det er lukket skikkelig for regnet.

Skrevet

gud så skummelt!!!! jeg har enda ikke brukt regntrekket til vogna vår(brio) men håper den ikke er så skummel!! Jeg er HELT enig angående det å dekke til vognene....ille nok med helseteppe men har faktisk sett folk med FLISTEPPE forran vogna og da snakker vi HELT UTEN åpning..*Grøss* holdt på å si noe..men det er noe jeg ikke har noe med...

når vi har med vogna i kjøpesenteret har jeg ALDRI noe over og snuppa sover like godt uansett...hun blir bare vant med støy og lys mens hun sover

(men dette hadde vel egentlig ikke noe med det du skrev:P)

Skrevet

Ja, jeg liker ikke å tette igjen vognluken med noe, hverken tepper eller noe annet. Men dette regntrekket var mye verre enn de jeg har sett legge teppe foran vognluka si (de bruker stort sett hvertfall helsetepper...) Det dugget rett og slett inni vogna, til tross for at jeg hadde glidlås oppe og at det var relativt kaldt ute.

Men enig med deg....håper de folka som tetter vognluken om sommeren (og vinteren) tørker svette og gir ekstra drikke til babyene sine når de blir tatt opp....hehe....Frisk luft er tingen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...