Mammaen til Lillegutt Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har de siste dagene hatt opp mot 10-15 kynnere iløpet av arbeidsdagen. Kynnerene er såpass harde at jeg må sette meg ned for å vente til deg gir seg. Hadde endel kynnere sist gang, men ikke så tidlig. Er dette grunnlag for gradert sykemelding? Vil jo tenke på spirens beste og jeg mener kroppen min sier at jobben min innebærer veldig mye bæring og løfting og løping.
Brillemamma Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 I mitt forrige sv.skap begynnte jeg å få mye kynnere fra uke 12...spesielt når jeg var på jobb,der det var mye løfting, springing og bæring..som hos deg..Måtte sette meg ned for å slappe av og for at det skulle gi seg. Men jeg tenkte aldri på sykemelding... Men om du er i tvil, så hør med legen din!
Mammaen til Lillegutt Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 Hmm.., ja jeg får nok høre med legen. Har ganske sterke kynnere. Ble sykemeldt fra uke 15 sist gang pga. kynnere. Men nå er jeg i uke 9 og kvalm som dagen er lang, burde spise mer mat, men det meste kommer opp.. Bekkenet er også skranglete så nå har jeg fått i pose og sekk.
Guttemamma75 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Hva med å snakke med arbeidsgiver ang tilrettelegging av jobben?? De er pliktige til å tilrettelegge ved f.eks gi deg kontorarbeid osv.. Er jo aller best både for deg og arbeidsgiver om du klarer å holde deg i jobb lengst mulig.. Dersom arbeidsgiver er "vanskelig" når det gjelder dette så kan du ta kontakt med NAV... De er ikke nådige med arbeidsgivere som helst vil ha sine ansatte sykemeldt slik at de ikke lengre er deres ansvar......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå