Gå til innhold

Nokon som kan anbefale "lita" babyseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ganske liten plass i leilegheita og er derfor på utkikk etter ei lita babyseng/vogge, men som likevel er stor nok til at den kan brukast til ungen er ca. 1år... nokon som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke tenker på pris, så hadde jeg gått for Leander-seng eller Stokkeseng! :) Disse kan utvides i lengden! :)

Vugger fungerer gjerne bare noen få mnd! :(

Skrevet

jeg har kjøpt en kurv på hjul..så kan den trilles dit jeg er, lett er den å! å liten!

Skrevet

Kor lenge reknar du med at kurva kan brukast? Har du forresten link til slike kurver? På hjul er nok greit, så kan den også brukast i stova om nødvendig...

Skrevet

Hvis du skal bruke senga til babyen er 1 år, så må du ha vanlig sprinkelseng, madrassmålene på de er som regel 60x120 cm, men finnes også i 55x115 cm. Eller Stokke da, den er jo kanskje ikke så omfangsrik siden den er oval.. (men dyr da)....

Hvis du skal ha en kurv eller vugge så kan denne kun brukes frem til babyen begynner å reise seg opp, da er den ikke trygg lenger.

Vi har en liten seng på vårt soverom som vi skal bruke så lenge det går. Vi har ikke plass til den store sprinkelsenga på soverommet vårt, så når tulla begynner å reise seg opp må hun over i den store sprinkelsenga på storebror sitt rom.

Senga vi har nå er liten, 40x90 madrassemål og er på hjul, på dagen triller vi den ut i stua så sover hun her :o)

http://reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=senger

Kostet 1.499 kr på Baby Shop, og 199 kr for madrass. Kjempefin synes vi! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...