Gå til innhold

Har dere menn som fester mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvorda dere takler det? Har er veninne som har to små barn. Den yngste er bare 7 mnd. Hun har en mann som jobber myyye og er derfor lite hjemme. Når han først er hjemme tar han sjeldent i et tak, og veninna mi er derfor ganske sliten og trøtt. Når han har fri i helgene er det kompisene som gjelder og han går gjerne på fest både fredag og lørdag, og er gjerne ikke hjemme før tidlig på morgenen.

Dette er så frustrerende å se på for det sliter veninna mi så til de grader ut! Hun syter og klager over hvor fælt hun har det, men gir ikke mannen sin beskjed! Han er egentlig en snill mann, men han virker litt lite empatisk og følsom til tider...Og når jeg sier at hun syter og klager mener jeg at hun er blitt en skikkelig pessimist og ser ikke lyst på noe..

Hvilke råd kan jeg gi henne? Og har dere opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor fikk hun barn med en sånn egoist? Han forandret seg vel ikke så innmari?

Hun burde sette seg ned med han en kveld og snakke om hans oppgaver. Jeg hadde ikke giddet å ha en mann som først jobber mye og så setter andre foran familien.

Skrevet

Jeg ville sagt til denne evnninna at hun må gi beskjed. Når hun har gitt beskjed om hvor skapet skal stå og han evt fremdels fortsetter på amme viset DA kan hun klage

Skrevet

Så lenge hun ikke sier ifra så lever jo mannen i villfarelsen om at hun synes det er greit....

Synes i tillegg at denne mannen egentlig bør klare å tenke litt selv og prioritere anderledes når han har barn.

Skrevet

Nei,det har aldri skjedd =o)

Festing med kompiser hver helg hører ikke hjemme hos en familiemann,synes jeg.

Man velger ikke sånne mannfolk om man ikke vil ha det sånn siden.Jeg tviler på at man forandrer seg til å bli en fester etter at man har gifta seg og fått barn...Iallefall sjeldent.

Jeg hadde ikke taklet å hatt det sånn. Enkelt og greit.

Skrevet

Vi var unge da vi fikk barn og begge festet mye, men når datteren vår ble født sluttet han av seg selv. Han setter alltid familien sin først og synes det er mye gøyere å være hjemme å kose seg med oss enn å feste med kompiser han ikke har så mye til felles med lengre.

Skrevet

Nei, hadde han vært sånn så hadde han fått fyken for lengs.

Min fester like lite som jeg gjør...2-3 ganger i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...