Gå til innhold

Flere på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 11 dager på overtid og jeg kjenner at jeg er har mista trua på at han kommer av seg selv . Har overtidskontroll i morgen. Vil - og tørr ikke gå så veldig mye lenger på overtid! Skal høre om muligheten for å bli satt igang så snart som mulig. Er det flere der ute som har erfaringer / tanker om det å gå lenge på overtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

nei er 5 dager paa overtid, og har kontroll om 9 dager..haaper virkelig de setter meg igang da..orker ikke gaa lenger.syns det er skummelt i tillegg til jeg er mer enn lei..

Skrevet

Jeg er 3 dager over. Kjedelig å gå slik å vente.Håper noe skjer snart.

Skrevet

Jeg er 14 dager på overtid idag og har vært på overtidstime idag morges. Dette har jeg opplevd før - forrige gang ble jeg lagt inn 14 dager over termin og fikk 3 induksjonskurer, en om dagen, men det var ingen utvikling i det hele tatt og da ble det keisersnitt. Keisersnittet var greit nok, men de dagene jeg lå på sykehuset og ble forsøkt satt igang var tunge - psyke meg opp til å føde, så ned til at det blir ikke noe idag heller osv. Det var frustrerende å se folk som hadde kommet inn lenge etter meg med de nyfødte babyene sine.

Nå ser det ut til at det samme skjer igjen. Men denne gangen fikk jeg et valg siden de visste hva som skjedde forrige gang. Jeg kunne få keisersnitt med en gang, eller prøve en induksjon først. Jeg valgte en induksjon som jeg får imorgen. Men legen var ikke særlig optimistisk på mine vegne, så det blir nok keisersnitt på torsdag.

Uansett, når babyen kommer så var det verdt det. Jeg vet at det er lett og bli fryktelig motløs og få mye negative tanker. Jeg ble nesten litt sånn likegyldig til slutt som forsvarsmekanisme. Det er litt lettere denne gangen for jeg var mer forberedt på at det kunne skje igjen og nå fikk jeg jo også et valg av legen.

Poenget er uansett: hold ut så får dere verdens beste premie.

Skrevet

Jeg er også på dag nr 5 over terminen...

Vet ikke helt hva jeg føler,men tanken på at jeg skal føde glir i fra meg?! Forstå den som vil;)

Akkurat nå føler jeg bare at jeg har lagt jevnt å trutt på magen de siste 9 måndene....fryktelig bekkenløsning og TRØTT. Føles som om jeg skal gå slik leeeenge,til jeg får "slanket" meg:p

Men det er jo deg lille venn vi venter på! Mamma har værT klar i flere dager hun,men det er liksom ikke du? Kom NÅ! :)

Skrevet

hei

godt å høre at det er flere (føles som jeg er den eneste enkelte dager...) som er på overtid, jeg er 5 dager..har vel egentlig mistet trua selv også på at ungen kommer av seg selv, blir så frustrert når jeg leser fødselshistorier der de våkner om natta med rier eller vannet plutselig går når de legger seg i senga...jeg vil også!!! :)

Lykke til alle som er på overtid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...