2ne;) Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 når startet dere på skolen igjen etter dere fikk unge.? jeg skal starte til høsten, da er gutten min 10 mnd, føler at det er litt tidlig å sende han i barnehagen når han er så liten:s
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Da hun var 1,5 mnd... Men hun gikk ikke til dagmamma, da:)
Synne&TheTerminator Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Min kommer til å være 1 år og 4 mnd, jeg syntes det er for lite=/
C&E<3 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Hei=) jeg startet da prinsessen var ca 3 månder, og går på skolen for fult.. Er midt oppi det nå,men hun er hjemme med pappaen sin som har pappaperm, og det hele går egentlig veldig bra.. Er litt tungt å være så lenge borte fra snuppa (og pappaen da), men då får jeg ferdig videregående så det er helt klart vært det=) Lykke til og stå på!
C&E<3 Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Forresten, kan du ikke ha han hos dag-mamma? er enig med deg at det er veldig tidlig med 10 måneder og barnehage.. =)
Grorüd.. Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Jeg begynner og til høsten, når datteren min er 14 mnd. Gruer meg til og være borte fra henne, men det er jo nødvendig for at jeg skal få fullført Her skal pappan være hjemme med henne da..
"husmor"med lille Nora Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 eg begynner nå til høsten. jenta mi må i barnehage:( men er ikke noe dagmamma i nærheten... da er hun 11mnd.. men eg skal bare gå 2-3 dager i uken sikkert. har bare noen fag igjen.. Engels,gym og Norsk. så er eg ferdig tidli noen dager og begynner sent noen dager. så er ikke ås mangen timene hun blir i barnehage.. men eg MÅ begynne på skolen nå, vis ikke blir eg aldri ferdig. skal gå 3 år på sykepleien etter på..
L.P.R Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Begyner igjen når lillemann er 2år, føler han er for liten til og være i barnehage før det. Er alenemamma så er viktig for meg at jeg er hjemme med han så lenge jeg kan
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 jeg startet på skolen i august. går siste året på vgs og ett år hjemme med gullet var herlig!! synes egentlig at han var litt for liten til å begynne i b.hagen allerede som 1-åring, men jeg følte at jeg trengte å begynne på skolen igjen (:
LisaColli Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 jeg begynte på skolen igjen nå i januar, hun er 1 år. hun går i bhg, og hun stortrives der! synes også at det er litt tidlig, men ser at hun egentlig har godt av det. vi prøver å gjøre dagene hennes der kortest mulig da, når det går.
samboer87 Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 lille nicolaien begynte da han var 11mnd da begynte jeg også på skolen det har gått fint har bare 6mnd igjen så er jeg ferdig utdannet som helsesekretær blir godt å bli ferdig...håper på en jobb m 50% så jeg kan være en del med ham.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 blir nødt til å ta mer utdannelse siden jeg ikke har helse til å jobbe med den utdannelsen jeg har. Så begynner i august/september. Da er hun et år. permisjonen er egentlig ferdig i juni (pappaen sin altså) men jeg skal jobbe på kveldstid, hjemmefra - så kan jeg være hjemme med henne på dagen. første studieår tar jeg over internett. da kan jeg tilpasse dagene selv, og kommer til å studere endel på kveldstid, når sambo kan ha henne. Så hun blir nok hjemme med meg 2-3 dager i uken, og hos svigermor de andre dagene. regner med hun begynner i barnehage når hun er rundt 3 år. syns det virker som en grei løsning.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. januar 2008 #13 Skrevet 20. januar 2008 Jeg studerte mens snulla var nyfødt...hadde fag som det ikke var obligatorisk oppmøte på, og jeg var ikke særlig aktiv, så jeg var jo mest hjemme med snulla. Men så blei jeg jo gravid igjen veldig fort, og fikk ikke til noe. Nå er vesla født, men jeg orka ikke mer skole akkurat nå, så jeg begynner på skole igjen i august...da er vesla 11 mnd. Vi ville se hvordan snulla reagerte på barnehagen før vesla blei født, så hun starta da hun var 10 mnd...gikk over all forventning, så hun går dit hver dag og stortrives!:-)
~\/ero~ Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 jeg skal begynne igjen til høsten, da er lillegutt akkurat 1år. Skulle gjerne gått hjemme lenger, men synes jeg ikke kan vente noe mer med utdanningen. Så da blir det slik, men det er lite obligatorisk og en studiedag(fridag) i uka.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 11. februar 2008 #15 Skrevet 11. februar 2008 Begynner igjen til høsten, da skal datteren min i barnehage. hun er da nesten 1 år.. syns det e en grei alder å begynne jeg=) men gruer meg til å være vekke fra hun så lenge på dagen.
sanders mamma87 Skrevet 11. februar 2008 #16 Skrevet 11. februar 2008 Jeg begynte på skolen igjen når sønnen min var 10 mnd. Han begynte i barnehgaen, det gikk kjempe fint. Tror det var verre for meg enn for han:)
unnl Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 Da hun var 6 uker... Sommerferien var min mammaperm:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå