Gå til innhold

er det for tidlig å teste??


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er 7 dager til ikm...har en del symptomer noen som fikk svar på testen før eller er det bare bortkasta??ømme pupper sover tja hele dagen..hehe tisser i ett!!håper på svar fra de som vill komme med positive å negative sider med det å teste tidlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang fikk jeg positivt svar 5 dager før IKM.

Klart du kan teste deg, men får du negativt svar kan du allikevell vær gravid, bare at det er for tidlig til å vises på en test.. Mange må faktisk gå flere dager over IKM før de får et positivt resultat...

 

Men masse lykke til da:)

Skrevet

tror jeg ville vente om jeg var deg :) vet det er spennende å sånn, men egentli er det sikkert bare bortkastet.. det er jo ikke så lenge til du får vite det uansett ;)

Skrevet

Vent til IKM du! :)

Ellers å blir det ofte bortkastede penger!

Skrevet

Symptomer så tidlig kaller jeg innbilning eller ønsketenkning. Og at man tisser en del ekstra i svangerskapet er gjerne fordi babyen presser på blæra, så det er lite sannsynlig når h*n er 7 dager ung.

Og ja, det er for tidlig å teste, vent til IKM dagen, så slipper du å kaste bort penger ;-)

Men for all del lykke til, kan jo faktisk hende at du ER gravid, men lev i spenningen litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...