*gullungen med okt spire* Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 det er 7 dager til ikm...har en del symptomer noen som fikk svar på testen før eller er det bare bortkasta??ømme pupper sover tja hele dagen..hehe tisser i ett!!håper på svar fra de som vill komme med positive å negative sider med det å teste tidlig..
*Super*Mamman* Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Første gang fikk jeg positivt svar 5 dager før IKM. Klart du kan teste deg, men får du negativt svar kan du allikevell vær gravid, bare at det er for tidlig til å vises på en test.. Mange må faktisk gå flere dager over IKM før de får et positivt resultat... Men masse lykke til da:)
BarnNr.4 :) Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 tror jeg ville vente om jeg var deg vet det er spennende å sånn, men egentli er det sikkert bare bortkastet.. det er jo ikke så lenge til du får vite det uansett
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Vent til IKM du! Ellers å blir det ofte bortkastede penger!
Pockahontas Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Symptomer så tidlig kaller jeg innbilning eller ønsketenkning. Og at man tisser en del ekstra i svangerskapet er gjerne fordi babyen presser på blæra, så det er lite sannsynlig når h*n er 7 dager ung. Og ja, det er for tidlig å teste, vent til IKM dagen, så slipper du å kaste bort penger ;-) Men for all del lykke til, kan jo faktisk hende at du ER gravid, men lev i spenningen litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå