*gullungen med okt spire* Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 det er 7 dager til ikm...har en del symptomer noen som fikk svar på testen før eller er det bare bortkasta??ømme pupper sover tja hele dagen..hehe tisser i ett!!håper på svar fra de som vill komme med positive å negative sider med det å teste tidlig..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 hei=) tror det kanskje er litt tidlig, men det er ikke verre enn å prøve=) selv har jeg gått 9 dager over tiden nå men ingenting vises på testen, 3 negative:( kan være kroppen lurer meg eller at det ikke vises enda. men lykke til, krysser fingrene!!
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Test dagen etter IKM - Inget annet svar er noe særlig pålitelig. Se på bruksanvisningen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå