lillejentami Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg syns det er så stille der inne idag- åleier å være myyye mer.. men har kjent liv.
vimsa .-) på overtid Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 her er det blitt litt roligere nå de siste dagene, omkring uke 35 (annengangsgravid) med førstemann tror jeg det var rundt uke 37 at babyen roet seg ned...
lillejentami Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 uff.. jeg er bare i uke 30.. og er andregangsfødende. Men han ligger i tverr leie( ia lle fall i forrige uke), vet ikke om det har noe å si?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 er du beklymra, så drikk sterk saft, legg deg på sofaen og vent på liv, dytt litt på magen osv... og om det ikke skjer stort da heller, etter en timer, så ringer du føden og snakker med dem! De er jo der for å hjelpe! jeg var inne selv, i uke 28, pga lite liv, men alt var bra! (han satte igang å sparke som et uvær da vi satte på ctg'en... he he...men så fikk jo jeg roet meg, og sluttet å være så engstelig, er fælt å engste seg når man er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå