Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Dette er ikke et krangleinnlegg, men jeg ønsker å være anonym.. I og før julen slurvet jeg veldig med p-piller, fordi det skjedde så mye og det var masse stress.. Hele julen og fram til første helgen i januar, hadde jeg sex hver dag.. Jeg sluttet da på p-piller for å få mensen rundt den 6 jan.. Og mensen fikk jeg da Lurer da på om noen har opplevd å være gravide selv om de har hatt mensen på p-piller? Etter som jeg har forstått så er blødninger du får på p-piller bare bortfallsblødning og ikke vanlig mens sånn at man begynner å blø når man slutter på de uansett.. Mulig jeg tar feil der men.. Eller får man ikke noen blødning i det hele tatt når man er blitt gravid på p-piller? Er ganske blank på det området..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 er ingen ekspert på området, men mener at dersom du er gravid, ville det ikke mensen ha kommet. ønsker du å bli gravid?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 ikke helt enda jeg tror jeg burde gå over til en annen form for prevensjon, siden jeg slurver så fælt.. uff, er glemsk
Chezka Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har ikke svar på det du spør om, men et lite tips: Hvis du har problemer med å huske å ta p-pillen vil kanskje p-plaster være tingen for deg? P-plaster fungerer i prinsippet akkurat som pillen, men du setter på et plaster på mensens første dag, det sitter på en uke - så skifter du. Etter tre uker har du en plasterfri uke der mensen kommer. Jeg har brukt plaster, og syns det var mye enklere enn dette pilletullet hver eneste dag :-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Det kunne kanskje vært noe det :-) Takk for tipset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå