Gå til innhold

P-pille-slurv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke et krangleinnlegg, men jeg ønsker å være anonym..

I og før julen slurvet jeg veldig med p-piller, fordi det skjedde så mye og det var masse stress.. Hele julen og fram til første helgen i januar, hadde jeg sex hver dag.. Jeg sluttet da på p-piller for å få mensen rundt den 6 jan.. Og mensen fikk jeg da :)

Lurer da på om noen har opplevd å være gravide selv om de har hatt mensen på p-piller? Etter som jeg har forstått så er blødninger du får på p-piller bare bortfallsblødning og ikke vanlig mens sånn at man begynner å blø når man slutter på de uansett.. Mulig jeg tar feil der men.. Eller får man ikke noen blødning i det hele tatt når man er blitt gravid på p-piller? Er ganske blank på det området..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ingen ekspert på området, men mener at dersom du er gravid, ville det ikke mensen ha kommet. ønsker du å bli gravid?

Skrevet

ikke helt enda :P jeg tror jeg burde gå over til en annen form for prevensjon, siden jeg slurver så fælt.. uff, er glemsk :P

Skrevet

Jeg har ikke svar på det du spør om, men et lite tips: Hvis du har problemer med å huske å ta p-pillen vil kanskje p-plaster være tingen for deg? P-plaster fungerer i prinsippet akkurat som pillen, men du setter på et plaster på mensens første dag, det sitter på en uke - så skifter du. Etter tre uker har du en plasterfri uke der mensen kommer.

Jeg har brukt plaster, og syns det var mye enklere enn dette pilletullet hver eneste dag :-)

Skrevet

Det kunne kanskje vært noe det :-) Takk for tipset :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...