Gå til innhold

lekker jeg fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg kanskje lekker fostervann? Er til stadighet småvåt i trusa, uten følelsen av å "lekke urin" (vet hvordan det føles etter to svangerskap, som ved nys, eller når jeg bøyer meg, ler eller annet) Hvordan kan man finne ut om dette er fostervannslekkasje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har akkurat samme problemet..! men har tenkt at det bare er utflod... men kan det være fostervatn?????

Skrevet

Dersom jeg var i tvil om jeg lakk fostervann, ville jeg ringt føden og hørt om de kunne sjekke. Vanskelig å vite selv dersom det kun kommer litt og litt.

Skrevet

ja, enig med bringebæret.. min jordmor sa det var som regel utflod, var normalt at det var tyntflytende mot slutten i hvertfall! men ring og sjekk hvis du er i tvil! er vanlig å ha masse utflod i hvertfall:)

Skrevet

ringte føden nå, og jordmor sa at om det fortsetter å "piple" så skulle jeg komme inn i løpet av kvelden. Er 35 uker på vei, og har skifta truse tre ganger idag, pga "våt truse" for å si det sånn. Hun ba meg ta på bind og følge med på hvor mye det kommer. og om det ikke stopper skulle jeg ta en tur inn i kveld..

Skrevet

noen som vet om dette med å lekke fostervann kan påvirke babyens bevegelser...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...