Gjest Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 På fredag fikk jeg beskjed om at jeg måtte være gravid på utsiden av livmora da de ikke fant noen spire og hcg-nivået mitt var så høyt. I dag fulgte en ny ul for å finne ut hvor dette frøet hadde festet seg,men...... Der inne i livmora lå det en liten spire på 4,2mm med et hjerte som banket og slo som bare det:)!!!!!! Det er helt utrolig,og jeg er selvfølgelig i lykkerus så det holder!! Det viser seg at jeg er 1uke kortere enn det jeg selv trodde,så jeg er i uke 6. Da blir det septemberbarn og ikke augustbarn;) Dette er helt vanvittig!!! hilsen ei som snart blir mamma til 3;)!!
anja,R Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 åååå så bra da,, bra at det ikke altid må gå galt,, mase gratlasjoner til deg å dine.:-)
callmebecka Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer! Så uuuuuuutrolig deilig!!!
Trulte76 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Så kjekt å høre de fant den på rett plass likevel Ja så feil kan man ta.. Gratulerer så mye med den lille bankende spiren din
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Så kjempekjekt å lese det da.det kan jo hende at det blir agust barn alikevell,hvis det er bare en uke som skiller*smiler* Vil ønske deg masse lykke til videre i svangerskapet. klem
CSN90 Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 ååå d va nå enda godt!<3 så bra alt sto bra til og at alt var som d skulle likavel=) lykke til vidre i svangerskapet<3
sonnenschein Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Så flott! Det samme opplevde jeg med førstemann, hos meg tok de til og med laparskopie under narkose før de fant ut at det var et helt vanlig svangerskap! Og nå sitter verdens herligste gutt på 2 1/2 år ved siden av meg.... Men litt av en belastning var det hele den gangen. Vet hvor letta og lykkelig du føler deg!
*Bea* & bitteliten Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Så fantastisk Alltid flott med solskonnshistorier her inne! Det er ofte alt for mange av det motsatte. Nå kan du slappe av med vissheten om at det er en bitteliten spire som vokser og gror Lykke til videre!
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer så masse.. kos deg vidre i svanerskapet da :-)
karri 76 Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Så flott at alt var bra.... Hilsen en til som blir 3 barns mamma:).... har temin 2 september:)
jippii Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 ÅÅÅåååå! Så godt å høre. Har tenkt masse på deg, siden du la inn det innlegget om svangerskap utenfor livmoren. Ble kjempe glad nå! Ønsker deg og spiren masse lykke til på ferden videre..
stineb Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 så sinnsykt gøy,finner ikke tvil om at denne lille skal komme frem til verden nå lykke til videre:)
*tornerose* Skrevet 16. januar 2008 #14 Skrevet 16. januar 2008 Åhhhhh så hærlig da :-) (tårer i øynene vetu....) :-) Er en "smygtitter" fra bligravid sidene og håper å komme inn til dere jenter snart. Prøver nå på min 3. spire jeg oxå. Hvor gamle er dine to barn? Jeg har ei på 2 og ei på 4.... blir tett, men GLEDER mg veldig :-) Håper bare jeg klarer det nå i 2 prøveperiode, vil gjerne ha en baby i 2008 :-) Ønsker dg masse lykke til :-) kos dg me spira i magen :-)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #15 Skrevet 17. januar 2008 Tusen takk for at dere tok dere bryet med å skrive en hilsen til meg;) Kjempe hyggelig å lese!! Dette her er så overveldene at det har enda ikke gått helt opp for meg. Men i dag har kvalmen og svimmelheten kommet som kastet på meg... Skal jeg være helt ærlig så tar jeg imot alle symptomer med et smil om munnen - enn så lenge hvertfall;) Takk nok engang,jenter:)!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå