Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Min gutt på 5 måneder nekter å drikke flaske. Vi har tenkt å prøve tutekopp i stedet. Men det er så mye å velge mellom! Trenger litt råd fra dere! Hvilken kopp er best??
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Det skal stå hvilken tutekopp skal jeg VELGE :-)
lykkelig73 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Min jente nekter også flasken. Så vi startet med kopp når hun begynte med grøt (ca 4mnd). Vi har prøvd forskjellige kopper og har endt opp med NUK-koppen. Men vi bruker også avent sin. Den fungerte dårlig i begynnelsen, for der må hun suge og hun skjønte ikke hva hun skulle gjøre. No har hun tatt poenget (er 7mnd), men vil helst ha NUK-koppen. På NUK-koppen kommer væsken dryppende av seg selv, så ungen får en lettere jobb. Men det er nok forskjellig hva de søte små foretrekker:-)
Yrha Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Jeg kjøpte den første i all hast på Cubus, og den er super!! Du kan ta ut den lille ventilen oppi tuten, så det renner fritt. Uansett hvilken type du kjøper, så bør du kanskje ikke kjøpe de med ventiler eller 'no-spill'-funksjon, fordi da må baby suge så hardt for å få noe, og en baby som ikke vil suge på flaske vil helt sikkert ikke suge hardt på kopptuten
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 vi kjøpte avent tutekoppen vi og den elsker gutten vår... de andre koppene vi har prøvd renner det masse ut av, slik at det kommer for mye for han...
Krokka og prinsessa Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Du kan ta ut non-spill-delen på de fleste typene da...
oktoberjentene;) Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Vil bare nevne tupperware sin også prøvde for første gang i sta og det funket fint... litt mindre tut på den også en nuk koppen....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Takk for svar jenter. Nå har mannen min kjøpt Avent, så vi får prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå