@stronauten med 3 små Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Mellomsten har bursdag og er stoooor gutt! Tror ikke han forstår så mye, men vet at bursdag er "happy tu ju" og at det er hans tur i dag. Blir spennende å høre hvordan det gikk i barnehagen. Han fikk verktøy på morran, stor stas! Brrrrrr brrrrrrr borremaskin... Når jeg tenker på søstera sin 2-års dag, så føler jeg at hun var minst et år eldre! Hun både snakka og gleda seg til bursdag på en helt annen måte. Jaja, godt de er forskjellige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå