Gå til innhold

Hurra 2 år i dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellomsten har bursdag og er stoooor gutt! Tror ikke han forstår så mye, men vet at bursdag er "happy tu ju" og at det er hans tur i dag. Blir spennende å høre hvordan det gikk i barnehagen.

Han fikk verktøy på morran, stor stas! Brrrrrr brrrrrrr borremaskin...

 

Når jeg tenker på søstera sin 2-års dag, så føler jeg at hun var minst et år eldre! Hun både snakka og gleda seg til bursdag på en helt annen måte. Jaja, godt de er forskjellige!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for mellomstemann!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...