Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Blir småsprø her. Sliter med å få i henne mat i dag. Bare sutring og sutring. Prøvde grøt i morges, da ville hun ikke ha. Så bæsja hun, og jeg prøvde på nytt med grøt etter bleieskift. Men nei, ikke da heller. Nå har jeg prøvd med middagsmat, men heller ikke det vil hun ha. Kaster på hodet og hylskriker i tripptrappen. Jeg er sliten, og skal snart på jobb. Nå sitter hun alene på golvet og leker, mens jeg har behov for en "time-out"... Huff! Måtte bare få det ut!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Men kjære deg, det er jo ikke din feil at jenta ikke vil spise! Ikke noe elendig med deg i dag! Får hun tenner da? Eller har hun vondt i halsen? Håper du får i henne væske.
Bine66 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Det er bare sånne dager .... Samme her i dag. Lille frøken er ja kun 3 måneder gammel og vi har enda ikke noe rutiner. Det begynner å bli et helvete... Hun blir overtrøtt og såååååååå gretten og det ble jeg også i dag klarte jeg ikke å beholde roen og var skikkelig irritert. GJETT OM DET HJELPER ... hjelper selvfølgelig ikke i det hele tatt. Alt blir bare verre. Dumme meg !!!! Må sette inn ett innlegg ang. rutiner. Sliter med det her !!! Trenger hjelp og bebien min også.
petite fleur Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Å så godt å se at det er flere som føler seg som dårlige mødre av og til - og flere som heller ikke har rutiner på sin snart 3 mndr gamle baby;-) Ble nesten litt glad jeg nå;-)
--{--{-@solstråle Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har noenlunde rutiner, har hatt det siden hun var ca 2 mnd, nå er hun litt over 3.. Men klart, det er ikke hver dag alt klaffer!! Jeg har følt meg som en dårlig mor mange ganger, begynt å gråte og berre gi opp, dette gjelder spesiellt leggingen! Forsto til slutt at tolmodighet er den beste ting, jeg måtte bare lære meg det, så etter mye ork og strev ordnet det seg!! Babyen merker med en gang mamma er stresset, og det smitter !!! Så jeg stresset ned, ble mer tilmodig, og tenkte "alt blir bedre etterhvert" :) Da ble alt mye bedre!!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå