Gå til innhold

Nå er jeg spent **håper**

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikm i dag sant? =)) Håper du har testet positivt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:=)

Jeg har IKM i dag eller i morgen og mensen har fortsatt ikk kommet. Men negativ test i går også. Testa ikke i dag. Mensen er garantert på vei. Ikke noe mensmurring i magen men var oppblåst i magen i går kveld, småkvalm og trøtt nå. Så jeg får nok mensen i løpet av kort tid:=(

Hvordan går det med deg? Har du fått mensen nå??

Skrevet

Jeg har ikke fått den nei..venter og venter,lurer på når jeg skal ta en ny test...

Jeg er veldig oppblåst og trøtt og rar i formen.Tror vel egentlig det er mensen,men vi får se.Hvis ikke du har fått mensen i morra må du jo teste!

Skrevet

Oi, ja da er det jo fortsatt håp for deg. Dette tyder jo bra da:=) For du er vel flere dager forsinka nå?

Men testen min ble helt blank negativ i går også. Dette er jo disse billigtestene. Burde vel i hvertfall ha blitt svakt positiv i går om jeg skulle ha vært gravid. Blir vel ikke plutselig bare positv om jeg tester i morgen, 2 dager etter jeg tok testen?

Skrevet

kan plutselig komme en svak strek..men er jo bare å vente lenger hvis du tror mensen er rett rundt hjørnet. Man finner jo uansett ut av det etterhvert =)

Ja er vel kanskje håp for meg også enda,4 dager over nå,mulig jeg tar en test i morra tidlig hvis ikke det har skjedd noe. Men akkurat nå i ettermiddag har jeg hatt veldig vondt i magen,så forbereder meg på mensen..

Skrevet

Åhh, dette er jo helt nervepirrende. Hehe. Ja nå er du jo såpass mange dager..Ta en test i morgen tidlig du om ikke mensen dukker opp i løpet av kvelden eller natta.

Jeg tester torsdag morgen om jeg ikke har fått den. Men trur nok den er på vei ja. Måtte sove litt i stad. Og man kan jo bli trøtt/slapp av at mensen skal komme også.

Klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...