*Vi blir 5* Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 ikm i dag sant? =)) Håper du har testet positivt!
**Håper** Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hei hei:=) Jeg har IKM i dag eller i morgen og mensen har fortsatt ikk kommet. Men negativ test i går også. Testa ikke i dag. Mensen er garantert på vei. Ikke noe mensmurring i magen men var oppblåst i magen i går kveld, småkvalm og trøtt nå. Så jeg får nok mensen i løpet av kort tid:=( Hvordan går det med deg? Har du fått mensen nå??
*Vi blir 5* Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har ikke fått den nei..venter og venter,lurer på når jeg skal ta en ny test... Jeg er veldig oppblåst og trøtt og rar i formen.Tror vel egentlig det er mensen,men vi får se.Hvis ikke du har fått mensen i morra må du jo teste!
**Håper** Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Oi, ja da er det jo fortsatt håp for deg. Dette tyder jo bra da:=) For du er vel flere dager forsinka nå? Men testen min ble helt blank negativ i går også. Dette er jo disse billigtestene. Burde vel i hvertfall ha blitt svakt positiv i går om jeg skulle ha vært gravid. Blir vel ikke plutselig bare positv om jeg tester i morgen, 2 dager etter jeg tok testen?
*Vi blir 5* Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 kan plutselig komme en svak strek..men er jo bare å vente lenger hvis du tror mensen er rett rundt hjørnet. Man finner jo uansett ut av det etterhvert =) Ja er vel kanskje håp for meg også enda,4 dager over nå,mulig jeg tar en test i morra tidlig hvis ikke det har skjedd noe. Men akkurat nå i ettermiddag har jeg hatt veldig vondt i magen,så forbereder meg på mensen..
**Håper** Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Åhh, dette er jo helt nervepirrende. Hehe. Ja nå er du jo såpass mange dager..Ta en test i morgen tidlig du om ikke mensen dukker opp i løpet av kvelden eller natta. Jeg tester torsdag morgen om jeg ikke har fått den. Men trur nok den er på vei ja. Måtte sove litt i stad. Og man kan jo bli trøtt/slapp av at mensen skal komme også. Klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå