Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 noen som vet av noen? og hvor mye koster dette egentlig?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 eller hva koster det der du går hvis du bruke privat jordmor?
Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg bruker privat jordmor i Stavanger, betalte 500 for første konsultasjon (45 min.) og 300 ellers. Da har jeg henne for meg selv i 30 min. Med fyr på peisen og kjempekoselige lokaler- så for meg er det absolutt verdt pengene. Gikk til henne i første svangerskap fordi det var så lite jormødre i den offentlige helsetjnesten, og bestilte time hos henne med en gang jeg ble gravid igjen. De holder også svangerskapskurs, vanntrening, og akupunktur.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 det er såpass altså.. sikkert verdt hver en krone. Jeg har bare lyst på en time så jeg kan få sjekka fosterleie, for legen skjønte ikke noe av det når jeg var der sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå