Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg tenker på barnas alder. Når de klarer noe nytt skal man regne i fra den månden de ble født eller fra termin. F.eks gutten min lærte og rulle nå for ikke så lenge siden, fra rygg til mage, da var han nesten 5mnd hvis man regner fra da han ble født. Eller skal jeg si at han var 3 1/2 mnd(født 7uker for tidlig).?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 man går oftes ut fra barnas kordigerte alder når man skal "sette dem på en kurve" altså fra termin dato:)
Slank bakfra :) Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jepp, du skal si at han er 5mnd, men 3,5mnd korrigert. Dette kan du genrelt si sånn cirka frem til et-års-alder hvor de bedrevitende mener at småttiser skal ha tatt igjen det meste, mens vi andre korrigerer helt opp til to-års-alder, eller eventuelt når dem begynner å gå....... Gjør du det så slipper du å forklare for hundrede gang hvorfor knøttet ditt f eks er 15mnd og ikke springer i trapper enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå