Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Lurte på en ting..dattera mu er 4 mnd på torsdag og har fullamma hittil..! Nå om dagen virker ho ikke helt mett etter pupping..dvs ho spiser i ca 30 min, så nekter ho å ta puppen mer! MEN om mannen min gir mme på flaske, så tar ho..og virker mye mer mett og fornøyd!! Burde jeg OG begynne med det? Pupp først, deretter spe på med mme?! Eller er det dumt? Har lagt godt på seg hittil..er ca 7 kg;)) Ha en super dag folkens;)
samuraibeibi Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har aldri hatt nok melk, så det har fungert omtrent sånn her, ja - altså en blanding av mm og mme. Jeg synes ditt forslag høres fornuftig ut. Ellers finnes det jo mange tips hvis du er interessert i å prøve å øke melkemengden din. Si fra hvis du vil ha de jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå