Gå til innhold

"Navlofobi"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh.. grøss og gru....

Jeg har "navlofobi"- om det er noe som heter det... Får aldeles noia dersom jeg får en fing inn i navlen eller noe...

Sist jeg var gravid og navelen ikke spratt ut, men flata ut, vurderte jeg seriøst å sette plaster på den for å unngå at det ble friksjon fra genseren mot navlen.

Når jeg leser innlegget nedenfor om spretting kjenner jeg bare det vrenger seg i meg- helt snodig, akkurat som når man hører detaljer om blodige operasjoner eller ulykker- på samme måte reagerer jeg på tanken på tøy mot navlen min ;o)

*Hehe* Alle de rare tingene vi får for oss ;o)

Er det bare jeg som har fått dette med navlen for meg? Har vært sånn så lenge jeg kan huske =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aaaaaaaaaaaaaahahahahahaha...tror det kalles tvangstanker. Morsomt,aldri ført om navlefobi før=)

Skrevet

Jag førstår vad du menar!!!!! hehe!! min har børjat blivit flat, och bara jag tänker på naveln så får jag gåshud. hoppas att den inte ploppar ut, men bara håller seg flat. samboern min brukar på "kødd" peta på naveln min før han tycker det er så skoj att se min reaksjon. det gør ju ont!!!!

Skrevet

Jo takk! Har det på nøyaktig samme måte. En finger i navle er heeelt forferdelig, og det samme gjelder MIN finger i ANDRES navler (ikke det at det skjer så ofte, men tanken)..Kjenner også en god del andre som sliter med det samme..Å nå har jeg tatt ut piercingen min...*grøss*

Det er samme følelsen som når noen drar neglene sine nedover en krittavle...*frysningeeer* æsj! hehe

Skrevet

Hehe.. Da skal dere være glade dere ikke er meg,for her sitter minn sønn ofte og SKAL ta inni navlen min.Er veldig ubehagelig,men han synes det er gøy.(små barn,store gleder)

Skrevet

Deler av navlen min har blitt helt blå, som om det er en blodutredelse rett innenfor. Flere som har opplevd det? Lurer på hva det kommer av..Hva skjer egentlig rett innenfor navlen når man er gravid?

Skrevet

Det kommer an på hvor gravid man er:) Men det vokser og strekker noe veldig inni der da:) Det er sikkert bare derfor.

Sist gang jeg var gravid hadde jeg ikke følelse rundt navelen i det hele tatt. Jeg er den mest kilne jeg kjenner så det var inmari rart at men kunne stryke over der uten at det kilte i det hele tatt:) skikkelig ekkelt egentlig

Skrevet

Jeg har det sånn jeg og :D

Her forleden kveld fikk jeg skikkelig puls " på innsden" av navlen. Kjentes ut som om noen rett og slett dro i strengen på innsia, og pulsslagene dunket som besatt. Ble ikke mye soving den natta! Heldigvis gikk det over etter oen timer, nå har jeg bare noia :D

Og samboerfingre får bare holde seg LAAAANGT unna, ellers trur jeg at jeg muligens slår...... Ha, ha..

Skrevet

Det opplevde jeg og! Bare kjente litt på navlen min, og da tok det helt av! Men det gikk over etter kanskje 5 sekunder hos meg da, og etter det har jeg ikke turt å ta på navlen min, hehe. (og jeg har ikke navlefobi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...