Clemencia Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg vet rett og slett ikke hva som skjer med meg og syklusen nå! Ventet TR den 30. jan. og den har fortsatt ikke kommet. Sambo har vært på sjø i denne perioden, så jeg er definitivt ikke gravid. Syklusen min har vært noe ustabil siste mnd, men dette er da bare snakk om et par dager i forskjell. Alle testene er negative. Jeg hadde litt rødlig utflod den 31. jan., men så kom d ikke noe mer enn dette. Hva skjer? Skal jeg bare vente på Tr eller?
Dotten Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Regner med at du mener desember Husk at om du alltid har hatt en stabil syklus, så kan det plutselig skje at du nesten hopper over en mens, for så å gå tilbake til vanlig syklus. Ikke helt uvanlig. Trenger ikke å være noe grunn i det hele tatt. Så lenge du føler deg frisk ellers, og du vet at du ikke kan være gravid, siden sambo har vært ute på sjøen, så er du nok ikke det heller. Men skulle du ha vondt eller noe, så kan du jo ta deg en tur til legen, sånn for sikkerhetsskyld! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå