ryddemani Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 noen som har prøvd det? Hva heter det? Er det bivirkninger ved bruk av det?
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg kjenner til folk som bruker det ja, synes ikke det er noe særlig fint, noen har fått "flekker". Dessuten er det ikke lovlig i Norge og man vet ikke 100% sikkert hva som er i ampullene man kjøper. Hvem setter en sprøyte på seg selv med noe de ikke vet hva er uten resept fra lege??? Hva konsekvensene kan være langtids messig vet ingen heller...derfor det ikke er lovlig her.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 husker ikke hva det heter..men de reklamerer med at man blir: brun ,kåt og slank...
ryddemani Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 såpass...da forblir jeg bleik...
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 hehe..er lyshuda selv..selftann funker supert hvis man skal noe.. Dior`s er knallbra :-)
prekæs Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Nå får du gi deg:) Var om dette på er forbrukerprogram og de hevdet at man ikke visste innholdet i disse sprøytene. Bivirkningen er at man blir unaturlig brun, men også konstant kvalm, (derav slank) og kåt.
prekæs Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Har et noe motsatt syn en de fleste på brunfarge og soler meg aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå