rødhette* Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har fått mail fra buzzador i dag, der de skriver bl.a. følgende: "Vi har hatt flere vellykkede Buzzador-kampanjer for barnemat i Sverige i fjor. Kampanjene retter seg mot foreldre med barn i alderen 6-7 måneder. Vi kommer til å fortsette med barnematkampanjer i 2008 - også i Norge - og vi vil gjerne få flere Buzzadorer med barn opp til ca. 7 måneder. Man kan ikke delta i kampanjer for barnemat før barnet har fylt 6 måneder, ettersom reklame rettet mot foreldre med barn under 6 måneder er regulert av et lovverk. Vi gjennomfører derfor kampanjene for barnemat i omganger etter hvert som barnet oppnår denne alderen." Så hvis det er noen som ikke er buzzadorer, som har lyst å registrere seg, kan dere gjøre det via denne linken: http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=scrappejenta PS: Dere vil selvfølgelig også få være med på andre kampanjer og ikke kun barnemat-kampanjer.
Ioren Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Meldte meg på jeg Selv om luringen her ikke er mer enn 3 mnd enda da.
Grorüd.. Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Meldte meg inn der for lenge siden, har ikke fått noe som helst i posten jeg:( sikkert 4-5 mnd siden..
nettie med 4 små Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Får vi beskjed om når vi får ny kampanje??? Har også fått mailen, men står ingenting på mine side om jeg kan forvente å få være med på kampanjen...
rødhette* Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 Jeg tok det som gitt at jeg får være med på kampanjen, jeg hihi. Forrige gang fikk jeg bare produktene i posten, da jeg har satt automatisk påmelding. Så regner med de bare dukker opp etterhvert... Grorüd: Du meldte deg sikkert på for sent til å være med på den extra drops-kampanjen. Jeg har ikke fått noe siden den selv, så venter i spenning på neste
Grorüd.. Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Ok, men så jeg er med der da eller? Må bare vente til neste kampanje eller noe, eller må jeg melde meg på igjen?
rødhette* Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2008 Grorüd, hvis du fikk bekreftelsesmail på at du var registrert, når du registrerte deg, skal du være med. Ellers er det jo bare å prøve igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå