Martin+Mamma Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 venter spent jeg hehe.har reklamert lenge nå syns jeg,men sier aldri når det starter!! (",)
* 5 om dagen * Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 mannen min sier 28 januuar...sett det inne på sidene til tv 2
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Det er ikke godt å si, men mener de pleier å reklamere med at det kommer snart, ca en mnd før start.
Martin+Mamma Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 aha! tusen takk:) ett av fav.programmene mine
Piipii Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Ja det er 28 janur http://www.tv2.no/solvfisken/nyheter/article1530688.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå