Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15+1 i dag og jeg blir ikke klok på formen på magen!

Siden babyen ligger langt nede ennå, synes jeg det er rart at magen er liten der og stor oppe rundt navelen!

Om morgenen er den mindre, men når det nærmer seg kveld virker det som den strutter ut og blir veldig stram og hard.

Dere som har kommet ca like langt, hvordan er magene deres? Har bare lagt på meg ca 1 kg så det er ikke det at jeg har overspist heller:-)

Den blir vel jevnere fordelt snart håper jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror livmora "dytter" ting og tang litt oppover sånn at det blir kul høyere opp enn hvor livmora er. Jeg er bare 13+2, men har veldig tydelig kul allerede. Har som deg også bare lagt på meg 1 kg. Tror det har litt å si om man er lang eller kort i overkroppen også. Hvor stor plass magen har å fordele seg på hvis du skjønner hva jeg mener... :o) Jeg er ikke veldig lang for å si det sånn. Har ei venninne som er 2 uker lenger, og på henne synes det jo ingenting! (Hun er 15-20 cm høyere enn meg)

Skrevet

Sånn var min mage også i begynnelsen. Begynte å bli trangt i buksesmekken på kvelden.. hehe... Om morgenen er magen min fremdeles en del mindre, og på kvelden er den "4 uker større.."

Så det er nok bare det at ting dyttes hit og dit og at man er litt oppblåst m.m...

Skrevet

Hei. Jeg er 15+5 idag tror jeg hvis jeg regner riktig. Har termin 3 juli...

Jeh har det som du skriver. Magen er blitt rimelig stor men den er mindre på morgene.

Jeg har ikke lagt på meg noe mere enn deg jeg heller men måtte gå over til mammabukse for flere uker siden.

Skal prøve å legge ut et bilde av magen i kveld på profilen min så kan du se hvis du ønsker det.

Skrevet

Ja tror så gjerne det er noe i det med høyde, for jeg er relativt høy (175) men kort i magen! Og har en stor mage allerede! Noe er jo bebien (er 17 + noen dager), men noe er også rett og slett mage!! For jeg har ikke plass andre steder.. At jeg er andregangs teller jo også da. men så på bilder av meg selv, og har lik mage nå som da jeg var i uke 20 sist.. Livmora mi ligger nå rett under navlen og strutter ut når jeg ligger på rygg også.. Er nå litt godt..... :)

Skrevet

VeronicaS, i følge terminkalkulatoren er du 16 uker på vei idag. Tenkte bare jeg skulle si det :o)

Skrevet

jeg vet at jeg ifølge kalkulatoren bytter uke idag men ifølge jordmor og kalkulatorer på andre sider tipper denne over et par dager for tidlig. Men ellers takk for hjelpen :-)

Skrevet

Det er det same med meg. er 14 uker i morge. Jeg har gått opp 3 kg siden vi startet med medisinene (er gravid med IVF). Ikke fått særlig mage men de pintrange olabuksene mine passer ike lenger. Kjøpte to par i en str større og med stretch så de går fint. Jeg føler også at magen er mye større på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...