Gå til innhold

Har ikke noe å leve av i februar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Permisjonen er nå ferdig..og økonomien er lik null..

Huff for en situasjon!

Pengene til sambo dekker jo ikke det jeg skal hjelpe til med å betale på lånene..

Har tenkt på sosialhjelp..men hvordan ligger det an der da? Vi har jo liksom 2 biler og slikt...så vi har d vel "for bra".. men vi er avhengige tå bilene. Om jeg skal finne meg en deltidsjobb, så må jeg ha bil... Uff, ikke enkelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det litt likt som deg. Er uten jobb, å permisjonen er ferdig, Men jeg har skaffet meg litt vikarjobb da. Men lenge til lønning, å nav har gjort en feil denne mnd. så får en del mindre. Får etterbetalt, men det hjelper lite nå..

Har snakket med sosialen, men ikke fått hjelp der (var bare inne for samtale). De tar ikke hensyn til studielån, smålån, billån etc. Så skal mye til for å få hjelp der. De regner ut hvor mye du trenger i mnd. å det er ikke stort som skal til for å gå over den grensen.

Kan du ringe rundt å få utsatt noen regninger da? Eller be om å bare betale rentene på banklån en liten stund frem til du får deg jobb?

Skrevet

Hva med arbeidsledighetstrygd? har du ikke hatt fødselspenger basert på lønn i permisjonstiden?

Skrevet

Uff, det må være en forferdelig følelse!!! Har du søkt på jobber da? Et tips er å melde deg for kommunen du bor i, de fleste steder i landet har de en stor bemanningskrise innen barnehage/eldreomsorg, og i alle fall her jeg bor får man enkelt full stilling ut av dette. Håper det ordner seg for deg!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...