Gjest Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Alder: Antall barn og barnas alder: Antall ganger i uka på dagligvare: Hvor ofte på kjøpesenter: Hvor ofte på resturant: Hvor ofte på besøk Hvor ofte barnfri Alder: 28 Antall barn og barnas alder: 3 arn (9år, 2år og 8mnd) Antall ganger i uka på dagligvare: 1-2 Hvor ofte på kjøpesenter: ca 1 gang i mnd Hvor ofte på resturant: 3 ganger i året Hvor ofte på besøk ca 1 gang i uka, da med barna på slep Hvor ofte barnfri: Akkurat nå aldri helt barnfri
Bruble Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 23 Antall barn og barnas alder:2 ( 6 mnd, og 2,5 år) Antall ganger i uka på dagligvare: 5 Hvor ofte på kjøpesenter: max 5 ganger i året Hvor ofte på resturant: max 5 ganger i året Hvor ofte på besøk: veldig sjelden Hvor ofte barnfri: Største er ofte på overnatting hos farmor, men helt barnefri er veldig sjelden.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 24 Antall barn og barnas alder: 3år Antall ganger i uka på dagligvare:2-3 gr i uka Hvor ofte på kjøpesenter:1 i mnd Hvor ofte på resturant:4-5 gr i mnd (stort sett lunsj) Hvor ofte på besøk:sjelden, får mye besøk Hvor ofte barnfri: 1 i uka
Elle Vilde Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 28 2 barn, 4 år og 16 mnd 3-5 ganger i uka på dagligvare på kjøpesenter ca 1 gang i mnd På restaurant kun når vi er på ferie i utlandet (men hver dag da) På besøk: ca 1 gang hver 14. dag. Barna er alltid med Barnefri: aldri
petite fleur Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 31 Antall barn og barnas alder: 1 gutt på snart 3 mndr Antall ganger i uka på dagligvare: 1 - 2 Hvor ofte på kjøpesenter: 1- 2 Hvor ofte på resturant: Oj,hva var det igjen? Har ikke vært på 3 mndr ;-) Vanligvis ca 1 gang i uka.... (pre-baby) Hvor ofte på besøk: 1-2 ganger i uka, med gutten da sef Hvor ofte barnfri: 2 ganger hittil
☆Anonymia☆ Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Alder:21 (22 om noen uker) Antall barn og barnas alder: 1 barn, 9.5 mnd gammel Antall ganger i uka på dagligvare: varierer veldig,mellom 1-3 ganger Hvor ofte på kjøpesenter: ikke så ofte.. Hvor ofte på resturant: veldig sjelden Hvor ofte på besøk: venner: veldig sjelden. familie: ofte Hvor ofte barnfri: nesten når vi måtte ønske,overnatting kun i helgene.
nettie med 4 små Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 22 år (idag:) Antall barn og barnas alder: ei på 6 mnd Antall ganger i uka på dagligvare: 1-2 ganger Hvor ofte på kjøpesenter: ca 2 ganger i mnd Hvor ofte på resturant: 4-6 ganger Hvor ofte på besøk: 0-2 ganger i uka Hvor ofte barnfri: Aldri, ikke noe ønske/behov enda..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 23 Antall barn og barnas alder: 17 mnd Antall ganger i uka på dagligvare: 4-5 ganger Hvor ofte på kjøpesenter: matbutikken ligger på senteret... men er sjelden på andre kjøpesentere Hvor ofte på resturant: aldri, hender vi kjøper sushi take out Hvor ofte på besøk: ofte, gjerne 2-3 ganger i uka Hvor ofte barnfri: når vi trenger det, 1 gang annenhver måned kanskje... gjerne mindre... det er over natten da. besteforeldrene spør gjerne om å låne henne ett par timer innimellom
selfangerkjerringa Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 28 (mannen min er 36) Antall barn og barnas alder: 1 år og snart 4 år Antall ganger i uka på dagligvare: jeg: 4-5. ungene: 1-2. Hvor ofte på kjøpesenter: 2 ganger i halvåret Hvor ofte på resturant: 2 ganger i året Hvor ofte på besøk: 2-3 ganger i uka (med ungene) Hvor ofte barnfri: jeg: 1 gang i uka (trening).
mammamamut Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 23 Antall barn og alder: Jente 2,7 år, jente 16mnd Antall ganger i uka på dagligvare: 1-2 Hvor ofte på kjøpesenter: 1 gang i uken Hvor ofte på restaurant: tja annenhver mnd Hvor ofte på besøk: 3 - 4 dager i uken kanskje Hvor ofte barnefri: Bare når vi MÅ 6-8 ganger i året kanskje
___ Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 OK Alder: 40 Antall barn og barnas alder: 2 barn, 1 år og 3 år Antall ganger i uka på dagligvare: 1 Hvor ofte på kjøpesenter: 2 ganger pr mnd eller sjeldnere Hvor ofte på resturant: 6 ganger pr år + ferier Hvor ofte på besøk 2 ganger i uka Hvor ofte barnfri: sjeldent ca 2 kvelder i året for oss to sammen
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 Alder:24 Antall barn og barnas alder:1 barn, 11 mnd Antall ganger i uka på dagligvare:6 Hvor ofte på kjøpesenter:1 gang i uka Hvor ofte på resturant:aldri ( Tar md hjem i såfall) Hvor ofte på besøk: Venner sjelden, familie ikke fult så sjelden Hvor ofte barnfri: Overnatting aldri, på dagtid en del i det siste pga sv.skapskvalme hos meg
Synne&TheTerminator Skrevet 15. januar 2008 #13 Skrevet 15. januar 2008 Alder:16 1 barn, 8 mnd idag! 3-2 ganger.. Kjøpesenter, da blir det vel i byn, siden daglivarebutikken er på en senter, så det blir vel fra engang i uken til annen hver uke... 1-2 ganger i uken skjelden! Aldri, eller faren passer jo da men...Har ikke særlig behov for pass..Men jeg får det når jeg vil!
Kaffemocca Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 Alder:22 Antall barn og barnas alder:2 barn på 3 år og 18mnd Antall ganger i uka på dagligvare:Hmm, kanskje 3-4 Hvor ofte på kjøpesenter:ca 1 gang i mnd Hvor ofte på resturant:kanskje 6 ganger i året Hvor ofte på besøk: ofte, mange ganger i uka Hvor ofte barnfri: barnevakt har vi vel annen hver mnd ca. men hver for oss har vi barnfri kanskje en kveld i uka
Lille Bell Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 36 Antall barn og barnas alder: Ei datter på 5 mnd. Antall ganger i uka på dagligvare: 3 ganger Hvor ofte på kjøpesenter: 1 gang i mnd. Hvor ofte på resturant:10-12 ganger i året Hvor ofte på besøk en gang i uka Hvor ofte barnfri aldri for tiden men har ikke problem med barnevakt når hun blir eldre.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 15. januar 2008 #16 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 22 Antall barn og barnas alder: 1 barn, 20 mnd Antall ganger i uka på dagligvare: 2-3 Hvor ofte på kjøpesenter: 1-2 ganger i mnd Hvor ofte på resturant: Er vel 3-4 mnd siden sist, så et par ganger i året Hvor ofte på besøk: Nettopp flyttet til et nytt sted, så aldri Hvor ofte barnfri: Aldri, har ingen i nærheten til å passe henne
trollmamma Skrevet 15. januar 2008 #17 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 29 Antall barn og barnas alder: 91/2, snart 7 og snart 3 Antall ganger i uka på dagligvare: 1-2 gonger Hvor ofte på kjøpesenter: hehe, 4 gonger i året kanskje Hvor ofte på resturant: 5-6gonger i året Hvor ofte på besøk: varierer med sesongen og kor travelt det er men gj.snitleg 1 gong i veka (som regel med barn) Hvor ofte barnfri: nesten aldri, men får lett barnevakt om me vil/skal noko.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #18 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 27 år Antall barn og barnas alder: gutt på 3 1/2 og i 3. trimester med nr 2. Antall ganger i uka på dagligvare: 4 ca Hvor ofte på kjøpesenter: ukentlig (jobber på et, så da blir det jo oftere enn hva jeg hadde gjort hvis ikke) Hvor ofte på resturant: (inkludert kafe) hver 14. dag. Hvor ofte på besøk: 2-3 ganger i uka Hvor ofte barnfri: 2-3 ganger i uka pga skiftarbeid og bhg.
grå :) Skrevet 15. januar 2008 #19 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 28 Antall barn og barnas alder: 2 barn. 3 og 1 år Antall ganger i uka på dagligvare: varierer, men kanskje 2-3 Hvor ofte på kjøpesenter: <1 Hvor ofte på resturant:aldri Hvor ofte på besøk: stort sett hver helg Hvor ofte barnfri: så og si aldri. hatt barnefri noen ganger i høst, men elelrs vært lenge mellom hver gang
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #20 Skrevet 15. januar 2008 Alder:25(23 da jeg ble gravid) Antall barn og barnas alder:1 barn på 5,5 mnd Antall ganger i uka på dagligvare:hm varierer men ca 2-3 Hvor ofte på kjøpesenter:kanskje 2-3 ganger i uka. møter venninner med barn. veldig godt og komme ut. Hvor ofte på resturant:kanskje 1 gang i mnd Hvor ofte på besøk: noen ganger i uka. Hvor ofte barnfri:prøver å få noen alene timer i uka. samboeren er kjempe snill og tar snuppen så og si med en gang han kommer fra jobb så jeg kan få gjort noe annet. pluss at jeg har snille foreldre som melder seg frivillig titt og ofte så jeg og samboeren kan få litt tid sammen alene også.
AE❤️ Skrevet 15. januar 2008 #21 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 22,blir 23 i September. Antall barn og barnas alder:Ei jente som blir 7 mnd til lørdagen. Antall ganger i uka på dagligvare: 4-5. Hvor ofte på kjøpesenter:Ca 2-3 ganger i mnd. Noen ganger sjeldnere. Hvor ofte på resturant: Ca hver 2.mnd. Men ofte på cafe. Hvor ofte på besøk: 1-2 ganger i uka. Hvor ofte barnfri: Har ikke hatt behov enda.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. januar 2008 #22 Skrevet 15. januar 2008 Alder: Er 23 Antall barn og barnas alder: Har ei tulle på 17 mnd Antall ganger i uka på dagligvare: 4-5 Hvor ofte på kjøpesenter: Ikke så ofte, har ikke slikt her Hvor ofte på resturant: Skjeldent Hvor ofte på besøk: Ofte, besøkene er på dagtid og har med tulla. Hvor ofte barnfri: Hadde ikke vært borte fra tulla før hun var 15 mnd. Nå har jeg hatt b.vakt en gang, og hun har vært alene med pappaen noen dager.
Regnbuens barn™ . Skrevet 15. januar 2008 #23 Skrevet 15. januar 2008 Alder:Snart 26 Antall barn og barnas alder: Gutt 4år og jente 1år Antall ganger i uka på dagligvare:3-4dager Hvor ofte på kjøpesenter:1 gang hver 2mnd Hvor ofte på resturant: 1g pr mnd, men ofte på cafe Hvor ofte på besøk: hver 2 uke men har ofte besøk hos oss. Hvor ofte barnfri: har aldri hatt en natt uten barn enda. Men for noen timer av gangen ja.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #24 Skrevet 15. januar 2008 I grunn ikke så store forskjeller i forhold til det man skulle tro, men en liten tendens til at det blir mindre besøk, resturant og kjøpesenter i forhold til flere enn 1 barn.. Merker selv at jeg var mer på besøk, på resturant og oftere å handlet da jeg hadde 1 barn.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #25 Skrevet 15. januar 2008 Alder: 20 Antall barn og barnas alder: 1 barn. 10 måneder den 23 Antall ganger i uka på dagligvare: ca 3 Hvor ofte på kjøpesenter: ca 5 ganger i uka.. hehe Hvor ofte på resturant: en gang i måneden Hvor ofte på besøk: ca 1 gang i uka. da er lillemann med Hvor ofte barnfri: aldri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå