Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Herregud... er det mulig, han svarer nesten 1 døgn etter! Hjelp... Skal jeg svare nå da, eller skal jeg vente 2 døgn på å svare tilbake igjen? Er fortsatt anonym jeg...men kanskje jeg kan sende deg en pm?
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 hva skrev han? typisk mannfolk... jeg ville bare svart nå, etter en time eller to! lykke til, guuud så spennende!! hold oss oppdaterte!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Vel, greia er at jeg sende melding til han på facebook, for jeg fant han der. Spurte etter nr hans for jeg vet han er ganske nyinnflytta her i byen, og tenkte at vi kunne gå å ta en øl eller noe. Vel, det er jo ikke akkurat 1 døgn etter da...overdreiv litt der, hehe Men han skrev ikke noe om at han hadde lyst å møte meg igjen for å ta en øl, han skrev at han var nyinnflytta ja, og så nr sitt med et smilefjes... Hjelpemeg altså...
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 bare send pm du;) hmm da hadde jeg ventet noen timer før jeg svarte (bare for å ikke virke for ivrig) også hadde jeg bare vsart takk for nr, hær har du mitt, si fra om du skulle få lyst på en øl el noe;)
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 altså da har du på en måte vist at du er åpen for å finne på noe, men du har ikke foreslått dag eller noe slik at ahn ser at ja hun vil men hun er ikke for ivrig.. Lett å være etterpåklok egentlig, for hvorfor var ikke jeg selv slik til han jeg liker.. kanskje det hadde gått bedre da hehe, for jeg tror jeg skremte han bort:P
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 er enig med BarnErEnMorsLivsanker<3Lucas<3!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 BarnErEnMorsLivsanker<3Lucas<3 er dating eksperten på dib;)
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Ahaha neppe, har fint lite ordning på mitt eget kjærlighetsliv, men det er vel ikke alltid like lett å leve som man selv preker;) hehe:)
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 shit jeg tror jeg hopper i det og spørr mister være fullstendig stille rett ut hva han tror han driver på med (altså ikke akkurat ordlagt på den måten men uansett)... må bare manne meg opp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå