Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 håper han rekker hjem til terminen min som er i slutten av mars.egentlig varer oppdraget(han er i forsvaret) til april men han får dra hjem litt før,såfremt ikke noe spes skjer nedi der...flere som er alene den siste tida før fødsel?
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Huff, ha en av de nærmeste i utlenlandstjeneste er ikke gøy. Spess når man er gravid... Har både hatt bror og far der ute, og det er ganske tøft. De som skal ut nå er vel der i tre mnd, men det kan virke som en evighet... Ville bare si at jeg forstår din situasjon og håper du får kontakt med andre som opplever det samme )
Icedancer Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Oi.., ikke for å strø salt i sårene, men det hørtes lite morro ut. Hadde syntes det var ganske skummelt om det var min sambo. Får inderlig håpe han kommer hjem til deg før babyen kommer, lite hyggelig å måtte bekymre seg for ham samtidig som du skal føde. Huff, krysser fingrene for deg. Vet jeg sikkert ikke hjelper nå, men jeg hadde blitt temmelig rådvill om det var meg. Men du får bare knipe igjen, han ønsker mest sansynlig ingen ting annet enn å få være med selv også, men kan han ikke så er det jo ikke helt opp til ham i dette tilfellet da. Uansett, lykke til, og håper du får ha din kjære med deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå