Gå til innhold

gravid eller bare skiftet syklus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sluttet på p-pilla 8.desember da jeg fikk mensen, hadde eggløsning 23/12. mensen kom aldri når jeg skulle ha den. nå er jeg 9 dager over tiden men jeg tester fortsatt negativt. dette er så ulikt meg, for har aldri vært mer enn en dag forsinka med mensen.. men kan dette være pga jeg slutta på p-pillen at syklusen ikke er lik? noen som har erfaringer med dette? har ikke tatt test om morgenen, har tatt de etter jobb. kan være det har noe å si, er jo veldig tidlig uansett hvis jeg er gravid. skal teste meg igjen om en ukes tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får krysse fingrene for at det r en liten spire inni der da og bare at verdiene dine ikke er blitt så høye enda!!! Jeg har ikkeså mye erfaring med syklus etter p-piller. Men etter jeg sluttet på p-sprøyte(som nå er over to årsiden!!) så tok det mange mange mnd før syklusen var som den var... Jeg sitter her med tr 5 dager for tidelig og skjønner ingenting. Jeg å pleier å være helt i syklus.. Lykke til meg all prøvingen til dere!!

Skrevet

tusen takk for svar:) satser på kan være noe inni der men har egentlig ingen symptomer eller noenting. er verken kvalm, veldig vondt i brystene eller noenting.. eneste er at jeg tisser ofte men det kanjo være helt tilfeldig.. jeg skjønner heller ikke så mye hehe, vil ha et svar på hva som skjer med kroppen min;P lykke til med prøving til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...