Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Sitter her nå og er 16+2 i dag, men føler meg lite gravid:( Har fått litt mage, så den er der, men kjenner ikke noe liv i dag, tror jeg har kjent det før. Puppene er fortsatt litt ømme, men ikke sånn det har vært, og de føles heller ikke så tunge og harde ut lenger....... Er det fler som har opplevd dette??? Skal til legen på fredag, noen som vet om han kan høre hjertelyd nå?? Liker ikke dette her jeg, vil føle meg gravid.....
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Tror du skal ta det helt med ro!! Selv om du har kjent liv før, er det såpass tidlig enda at det ikke er vanlig å kjenne det hver dag. Mange kjenner ikke liv før etter uke 20, og selv da er det ikke vanlig å kjenne liv hver dag. Jeg hadde også ømme pupper lenge, men plutselig gav det seg i uke 13 el 14. Jeg var hos jordmor da jeg var 14+1 og fikk høre hjertelyden:-)så det er absolutt mulig ja, men det kommer an på hvordan babyen ligger, hvor mye du har lagt på deg osv. Dette går bra!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 er ikke alle leger som hører etter hjertelyden, så du må spørre om han kan prøve om han ikke gjør det av seg selv... bare si at du gjerne vil prøve ) mange som ikke vil fordi det kan gjøre mor litt engstelig om han ikke finner den.. men så lenge du gjør det klart at du forstår at det ike er sikkert dere finner den så skal jeg ikke se noe imot at du ikke skal få høre... eller i alle fall prøve å høre ;o) lykke til... Ps. jeg følte det på samme måte da jeg var i uke 16-17... tror ikke det er noe gale med deg ;o)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Takk for svar. Ble litt roligere nå... Har hatt en litt dårlig dag i dag, så sikkert litt derfor jeg føler det sånn å... Har etter at jeg la inn dette innlegget hatt litt små stikkinger i magen, så da er det vel liv tenker jeg..... Men takk for alle svar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå