KaMa Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Kom igjen, gratuler med meg. Jeg trenger oppmuntring. For første gang funket det ikke å bytte ut 3 tallet med et 2 tall. Jeg føler meg urgammal...
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer så masse, du er så ung som aldri før og med nyoperert tå (?) er du egentlig som nærmest en superversjon av nyfødt å regne. Håper du får mine virtuelle blomster, min virtuelle sjampis og min virtuelle men svært sjeldne og ettertrakta LP-bursdagsgave.
KaMa Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg måper inn i luften og skimter etter sjampis, blomster og LP, med store og forventningsfulle øyne. Fatter ikke hvorfor det kjennes så beditent ut denne gangen.. Eller, vent! Jo, det kan ha med den forbannade tåen som har tvunget meg til å holde meg inne siden Torsdag å gjøre og at jeg er seriøst pms. Har du begynt på videre studering? Rævva eller gøy?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 KaMa, har du operert tåen? Kan jeg spørre hvorfor? Har noen tær jeg selv gjerne skulle operert, da de peker litt feil vei, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Gratulerer med dagen!!!! :-)
Synn(d)e Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Næh, du er jo bare for ungpike å regne :-) Gratulerer så mye med dagen!
KaMa Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2008 Takk. :-) Ungpike i mitt paralelle liv i hvert fall, for der er det ingen alder.
KaMa Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2008 Takk. Jeg har operert en inngrodd tånegl. Da snitter de vekk en del av neglen (på langs) og en del av tåen (ved siden av neglen), det også på langs. Lekkert?
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Se nøye etter så ser du dem nok! Kanskje du har en tjueårskrise på gang? Tredveårskrise? Førtiårskrise? De kommer i alle varianter, noen mer ynkverdig patetiske enn andre. Men det går også an å ha skikkelig -årskrise som virkelig svinger, da får man gjort vei i mye gamma velling. Pms er mordgrunn. Venter i lengsel på undergangsalderen. Joda, begynt - gøy, på samme Trivial Pursuit-måte som sist. Virker bare litt meningsløst at man må ut av leiligheta for å gjøre det, samt at det påstås at det skal være noe oblig gruppehelvete underveis. Vel, de ble nå blå for det sist, jeg er jævla god på å komme unna enhver form for samrøre, jeg sitter bakerst i hjørnet og er generelt skummel. Du kan jo få en pm også, forresten...
prekæs Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 La det være en trøst at enkelte her inne er lagt eldre. Gratulerer:)
KaMa Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2008 Takk, takk begge to. Pussig nok hjelper det ikke å tenke på de som er eldre enn meg.. Jeg har alltid vært yngst, men for en gangs skyld så funker det ikke at andre er eldre. Og du prekæs, du er da ikke eldre? Bare i runder rundt solen, men slett ikke ellers.
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer med dagen! Håper du koser deg, og at regnet stopper for din skyld idag. :-) Her i huset er det bursda' imårra. :-)
Cat.68 Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 GRATTIS!!!! Du er ikke gammel, bare en ungfole jo ;o))
KaMa Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 15. januar 2008 Takk folkens. Det begynner å hjelpe på nå. Krisen er neeesten over. :-))
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #17 Skrevet 15. januar 2008 Grattis med dagen KaMa... Lover jeg skal være snill med deg i en hel uke som bursdagsgave fra meg:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask':-)
pingu...... Skrevet 15. januar 2008 #18 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer og hurra for deg kjære KaMa....du er fortsatt purung og ingen grunn til å føle deg urgammel ennå. Klem og kvakk fra meg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. januar 2008 #19 Skrevet 15. januar 2008 hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulerer. alle i ring om kring deg vi står og ser når vi vil masjere bokke nikke neie snu oss om kring, danse en liten dans med den du helst vi ha. jeg begyner og inse at jeg ikke kan den sangen helt. men det var i hvert fall et forsøk på og synge en (litt falsk) bursdagsang for deg. GRATTIS MED DAGEN SNUPPA.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. januar 2008 #20 Skrevet 15. januar 2008 foresten er du jo aldeles ikke gammel. jeg har Xer som er eldre og jeg nekter og gå med på at jeg liker gamlinger ;-)
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #21 Skrevet 15. januar 2008 34 ja... Begynner å dra på årene. Du føler deg ikke bare urgammel, du begynner å bli det.... Jaja, 16 år til det er meg.... Deilig;-) Hehe, gratulerer med dagen:) Kos deg masse og nyt hvert sekund + sjef folk rundt deg med pisk:)
Ikkelektuell Skrevet 15. januar 2008 #22 Skrevet 15. januar 2008 Grattis! Løsningen er nok å feire med alt annet enn 'måte'.
KariMari Skrevet 15. januar 2008 #23 Skrevet 15. januar 2008 34 er ingen alder, KaMa! Er der selv og er storfornøyd. Akkurat der vi skal være i livet:-D Grattis!!
KaMa Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 15. januar 2008 Tusen hjartlig takk. Hadde aldri trodd at dere skulle gjøre noe som helst på oppfordring, men så feil kan man altså ta.. ;-) Jeg er er så rørt som jeg kan bli.. Jeg trøster meg med at det er et år til neste gang jeg trenger ta stilling til min egen alder. I mellomtiden skal jeg i både 40 og 50 års dager. Og det burde jo selvsagt få meg til å fremstå som rene tenåringen. :-DD
ragna Skrevet 15. januar 2008 #25 Skrevet 15. januar 2008 jøss, så du var virkelig så nær bursdagen min? ikke rart jeg liker deg så godt gammel? hvor? hakk'kke sett gamling tegnene på deg, absolutt ikke, heller tvert imot (og det skulle være et dugendes kompliment altså) 10X hurra for KaMa hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra! gratulerer med dagen ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå