isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Uff i går kveld kom TR nesten en uke for tidelig. Og jeg pleier alltid ha fast syklus på 28dager. Var skikkelig tufs i hele går skjønnte ikke hva det var før den dukket opp på kvelden. Våknet flere ganger i natt av at smertene var så store (mest i mage regionen) også idag har de vært helt ekstreme. Kald svetter og blør mer enn vanlig. Noen som vet hva dette kan være? Det hjelper litt med paracett og varm te, men ikke veldig. Kan det være en tidelig SA? hååper noen kan svare meg, hadde vært kjempefint!!! TUUSEN TAKK!!
Babyønske �� Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hvis du ikke skulle hatt mensen før om en uke, så er det tvilsomt at det er SA. Egget ville knapt rukket å festet seg.....Jeg mistet tidllig i september, 4 dager over mens. Jeg har alltid hatt sterke menssmerter, og har tatt sterke smertestillende. Men ved SA'en klarte jeg meg helt fint uten. Og menssmertene mine har forsvunnet i ettertid også. Mest trolig er det hormoner som gjør det. Så muligens er det mensen som er kommet for tidlig hos deg, og at du har litt ekstra hormoner i sving. Dette er bare litt tansker fra meg, og ikke noe fasitsvar for det er egentlig ikke så lett for andre å vite hva det kan være. Hvis du ikke vil ta sterkere smertestillende enn paracet, kan det være god lindring i en varmeflaske på magen..
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 Tusen takk for svar babyønske!!! Skjønnte ingenting av det i går.. Jada sikkert bare jeg som er for tidelig. Men var liksom litt rart for denne mnd hadde vi ikke noe tro på at det satt, og så kommer den alt for tidelig. Jeg pleier å ha en del smerter, men mest i ryggen.Nå er det mest mage skikkelig krampe greier... Det med hormonene kan stemme og for jeg har vært litt jojo de siste dagene.(Sambo bare ler av meg!) Måtte bare få luftet det litt... Når har du ikm da? Noen symptomer??
Chezka Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Å spekulere på om dette kan være en "tidlig SA" er galskap! Du fikk mensen litt for tidlig. Syklusen gjennom et liv er som regel ikke konstant. Dette innlegget viser at å bruke for mye tid på internettsider som dette er direkte usunt for noen. Man blir psykelig opphengt i sykluser, el, ikm, symptomer osv, og enhver mens litt utenom "det vanlige" blir til SA.
Babyønske �� Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har eggløsning i løpet av uka. Så min IKM er ikke før en av siste dagene i januar. Symptomjakt har jeg sluttet å gå på for lenge siden. Har så mye erfaring med at man kan ha mange symptomer uten å være gravid, så jeg plager ikke meg selv med det lenger.
*Vi blir 5* Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 nei gi deg da Chezka,er jo lov til å lure..stakkars jente! Her må det være sånn at det er lov til å spør om alt!
Chezka Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Å lure på om det er en tidlig SA når mensen kommer litt tidlig ER galskap! OG en konsekvens av å ha lest innlegg på innlegg på BIM om såkalte "tidlige SA". For å ha nytte av BIM må man være kritisk og bevisst, ellers begynner man å tilskrive enhver liten uregelmessighet i syklusen graviditet. Dette er IKKE sunt!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har aldri hatt en SA så jeg bare spurte... Når jeg stod oppi dag svimte jeg av på badet og hadde store smerter (noe lignende har aldri skjedd ang tr før!!!). Jeg regner med at det bare er vanlig mens, men jeg bare spurte som en bi setning. joda er lett å la seg rive med her inne. Det har jeg merket tideligere, men jeg er blitt mye mer krtisk. Jeg bare lurte på om noen hadde erfaring men noe lignende, og jeg renger med det er helt ufarlig. Man trenger ikke bli drama queen for ingenting!!!
*Vi blir 5* Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Ja,men det var vel pga smertene hun lurte om det kunne være noe annet en TR. Men ikke noe å krangle om, jeg syntes uansett det må være lov til å spørre om alt mulig uten å bli svart igjen uhøflig. Men jeg er enig, jeg tror heller ikke det er SA,noen ganger skjer bare sånn isi*,noen ganger lever TR sitt eget liv..av og til har jeg også forferdelig vondt og ALLE PMS symptomer som fins og noen nye til og med =) noen ganger kommer den sent andre ganger tidlig,noen ganger mye,noen ganger lite blod..Selv om du alltid har vært regelmessig kan det plutselig forandre seg. Håper uansett du føler deg bedre snart!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2008 Tusen takk *vi vil bli 4*. Jada jeg regnet med at det var helt vanlig TR. Men siden jeg er litt vandt til (kanskje litt bortskjemmt?!?!) med fast syklus å sånn, siden smertene var myeee sterkere denne gangen så tenkte jeg bare jeg skulle spørre... Jeg tvinger ingen til å svare. Ja fikk te av sambo på sengen før han drog på jobb å sitter med dyne på å flaske på magen og håper dette gir seg.. For var ikke så godt.. Men det er jo verdt det viss det fester seg ett lite nurk der snart Hvordan går det med dere da? Prøvd lenge?
*Vi blir 5* Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 Hjelper med litt pleie og avslapping som regel =) Vi har prøvd i 7 mnd nå,ikke så lenge,men håper jo det snart kan skje noe. Testet egnentlig positivt forrige tirsdag men så negativt på lørdag (ikm fredag 11 jan) så jeg venter i spenning på om TR dukker opp snart,hvis ikke må jeg vel teste meg en gang til for på lørdag skal jeg egentlig ut..men jeg kan GJERNE være sjåfør =)) Lenge har dere prøvd da? Har dere noen fra før? Vi har ei jente på snart 14 mnd
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. januar 2008 Forresten Chezka, siden det høres ut som du har erfaring med å bli psykelig opphengt og hvor farlig dette er, på måten du uttaler deg slik du gjør. Om det skulle være av egen erfaring så trenger du ikke sitte andre inn i samme boks. Jeg tror de fleste her inne, og som med meg, bare gleder seg ett eventuellt svangerskap og koser seg med all prøvingen med sin kjære imens! (Og som jenter som vi er, så har mange har godt av å dele litt "sprøe" og "galskap" tanker med andre i samme situasjon) Vi har all verdens god tid til å få barn, og ingen grunn til å bli sykelig opptatt av noe som helst!! Jeg bare spurte siden jeg hadde mye mer smerter enn vanlig, men ikke bekymret for noe. (Har vært gravid utenfor livmoren før med lignende smerter. Bare spurte!!!) Hadde jeg oppriktig vært det hadde jeg jo ringt legen!!!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. januar 2008 *vi vil bli fire* nei vi er nok ganske i startfasen. Har prøvd aktivt i ett halvt år nå. Hadde vært kjekt med ett lite nurk som hadde festet seg snart. Men vi driver med hus jakt og jobber mye, så når ett lite nurk kommer kan vi roe skikkelig ned heller. Åh så kjekt da. Jeg var inne å leste om sykdommen hunnes nå. Uff, vært en tøff periode for dere? Hvordan går det med dere som par da? Har det styrket dere? Hvordan går det med lille engelen nå da??
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 kjære "isi": Jeg føler sterkt med deg! Du er ikke litt hysterisk en gang... Klart du kan spørre om hva du vil her inne, og "chezka" har nok en meget dårlig dag. Ikke godt med så kjipe svar på et spørsmål! Håper du fort blir bedre "isi" og at du snart får en liten spire i magen. Til "vi vil bli 4" Jeg vil bare si at jeg heier på dere!!!!!!!!! Har vært inne og lest om den skjønne datteren deres, og jeg syns dere er tøffe!!!!! Håper inderlig at det går bra med dere 3, og at dere fort blir 4!!!!!!!!! Klemmmmm til dere:-)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. januar 2008 Åh tusen takk for det M-79. Nei er unødvendig med slike svar. Men,men. Hun vil jo ikke svare tilbake på noe mer, så vi bryr oss ikke noe mer med det! Ja tusen takk. Vi fortsetter å prøve vi =) Har dere prøvd lenge? Stiger håpet for hver mnd? Her var det slik at forventningene de første mnd var størst. Og så nå er vi blitt mye mer realistiske og ikke så baby opphengt. Men vi bare gleder oss enda mer til det skjer!!! Har du noen fra før av??
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. januar 2008 #16 Skrevet 15. januar 2008 Skulle bare mangle:-) Ser hun har provosert på en annen tråd også, i forhold til røyking.. Men men er heldigvis flest hyggelige her inne:-) Er bare i 3.pp vi.Prøver på vårt første gull:-) Første pp var jeg veldig håpefull, men er nok mer realistisk nå ja... Hehehe:-D Hvor mange pp er dere i da?
*Vi blir 5* Skrevet 15. januar 2008 #17 Skrevet 15. januar 2008 Til isi* og M-79 håperpå 08gull ! Så koselig dere har vært å sett på hjemmesiden vår,ei stund siden jeg har oppdatert nå..Men alt er ganske fint og har vært det ei stund nå..så vi nyter det bare =) Hun er jo så søt,blir stor nå! jeg og mannen har det fint,var litt styr i begynnelsen når vi var mye på sykehus og redde hele tiden,ble ikke mye tid til å være sammen eller snakke om noen ting,er jo en prøvelse.Men vi har det veldig greit nå,og har veldig lyst at vesla skal bli storesøster,hihi! Lykke til med prøvingen begge to! Håper vi alle kan skravle på 1 tri om ikke så lenge =)))
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. januar 2008 #18 Skrevet 16. januar 2008 åååå jaaa det håper jeg inderlig!!!!! Godt dere har det bra og har hatt det fint en stund! Det fortjener dere VIRKELIG!!!!!! Ja jenta deres er bare helt nydelig!!!!!!!!!!!!! Fortsatt lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå