Loli Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Min lille har hatt feber siden lørdag. Den ligger på 39 og 40. Nå når hun skulle legge seg kom det skikkelig masse illeluktende diare:( Huff synes så synd på henne. Var hos legen i går fordi hun hoster så masse, spesielt om kvelden. Litt sånn kruppaktig så da fikk jeg Efedrin, og det hjelper. Skulle komme tilbake om et par dager hvis ikke feberen gav seg..han stakk henne ikke i fingeren, det ville han vente med. Men denne diareen ja? Er det vanlig ved feber? Eller har vi fått omgangsyken i hus...?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Feber er ikke en sykdom i seg selv. Feberen sier oss bare at noe er galt med kroppen. Man kan få feber fordi man har halsbetennelse, man kan få feber fordi man har influensa, fordi man har lungebetennelse osv Man får ikke diare fordi man har feber. Ved feber får man bare høy kroppstemperatur. Diare er derimot veldig vanlig ved omgangssyke, så det er godt mulig dere har fått den i hus. God bedring til dere )
Loli Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 Hmm, ja det er jo sant. Men synes hun har høy feber. Hun har aldri vært noe særlig syk før heller. Isj, skulle ønske de kunne tatt et stikk i fingeren for å konstantere om det er noe eller ikke. Nå bare sover hun og er helt slapp...men hun har ikke kastet opp da..!? Takk for svar forresten. Blir så bekymra når hun er syk jeg:(
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Ja, det ikke noe gøy når barna er syke. Man føler seg litt hjelpeløs.. Du kan jo godt gi henne en paracet for å få ned feberen.
Loli Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 Ja, tenkte jeg skulle gjøre det når hun våkner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå