Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg både svir og klør nedentil..men har ikke noe særlig utflod...kan det være sopp for det? Kan man bruke canesten når man er gravid?
snuppelura_jente3 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Høres ut som sopp ja Ja, du kan bruke Canesten, men ikke bruk den hylsen som følger med pakningen til å føre tabletten opp med, bruk heller fingeren og skyv så langt du kan..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 off-pyton m sopp altså...men men,jeg får ta meg en tur til apoteket..tusen takk for svar:-))
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Canesten er fint å bruke ja, ta den med bare en stikkpille. Jeg hadde sopp for en stund siden, etter en kur har alt blitt borte:-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Ok-er det mane typer altså? Ja jeg skal spør etter den typen:-)) Heldigen du foressten..:-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 når det gjelder canesten er det to typer, en med bare en stikkpille og krem og en med 6 stikkpiller og krem. Den første er sterkere og tar fortere knekken på soppen tror jeg. Jeg tror jeg fikk soppinfeksjon etter å ha brukt truser i syntetstoff, da blir det nok lett for tett der nede så fra nå er det bare bomullstruser på meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå