Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 jeg har noen skikkelige ubehagelige stikninger i skjeden (føles iallefall ut som det er der det stikker) + at det føles ut som jeg må bæsje/prompe hele tiden, men det kommer ingenting. har jo nettopp vært på do, så litt rart at jeg må bæsje igjen jeg som går bare en gang i uka. er det hodet som åler seg nedover kanskje? er 36+6 idag
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 har oxo slike stikkninger...auuuuu...de kan virkelig være skikkelig ubehagelig! kan kjennes ut som støt nedentil...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har også sånne stikninger i skjeden fått, kjennte det første gang i går, men jeg er bare 30+1 da :/ Men det der med bæsjen har jeg ikke stifta no bekjentskap til.
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Høres nesten som om hodet holder på å feste seg ja...En tlf til jordmor vil gi deg svaret..=o)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 merkelige saker... har jo lest at det føles ut som man må bæsje når det er like før ungen kommer, men det er da ingen fødsel på meg. Isåfall en veldig god en, for jeg har ikke rier ;D kan jo hende hodet festes, at det er langt nedi bekkenet og at det er trangt for endetarmen. Hvem vet? men den er vond den stikkinga.. har stikka fælt de siste to dagene. har kjent sånn før, men ikke så gale og i to dager på rad.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har fått høre at disse stikkningene skjeden er modning. Har hatt det i 2 uker nå....Og er nå i uke 37+2
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Ja, det kan det være også...Hva med å ringe føden?? Eventuelt Legen din... Litt spennende dette =o)
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Kynnere kombinert med disse stikningene er modning. Det sier hvertfall svigerinnen min som er jordmor Jeg har hatt det ganske kraftig nå i 2 uker. Er i uke 37.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 jeg er ikke den som bare ringer, da skal det være ganske heftig, så det tørr jeg ikke legen min kan ingenting om dette uansett Men spennende er det. Det stikker fælt nå. samtidig som det stikker får jeg nesten et sug i magen og kniper igjen musa skjer bare helt automatisk hehe..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 jeg har ikke kynnere nå da... som jeg legger merke til iallefall.. kanskje hodet som bare går nedover.. ikke usannsynlig at hodet festes eller jeg modnes litt. er jo 37uker imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå