Gå til innhold

Hva gjør dere etter....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, kan hende dette er et litt ubehagelig spm, men siden eg lurer på det så spør jeg!

Hva gjør dere etter dere har kost dere? Med tanke på svømmerne...

Lar dere vær å gå på toalettet eller gjør dere det etter en stund?

Eller har ligger dere med beina høyt/pute under rumpa...etc?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ligger med beina høyt en god stund,så ligger jeg å holder det inne hele natten...Lar vær å gå på do frem til neste dag. Det sies vel at man skal gå på toalettet etter sex pga fare for urinveisinf. men det har aldri skjedd med meg ihvertfall,er jo uansett bare snakk om 3-4 dager i mnd..

Skrevet

hei! vi ta det egentlig helt vanlig, ligger et kvarter-20 min i sengen etterpå og så går jeg på do etterpå det. så jeg ikke risikerer urinveisinfeksjon. men mange som sier det er best å ligge litt høyt meg beina.

Skrevet

Ligger med en pute under stjærten i ca 20 min. Så går jeg på do når jeg må etter det:) Har lest at det tok sædcellen ca 18 min å nå egget, så jeg gir de ett par minutter ekstra.hehe

Skrevet

ligg me fotan oppetter veggen hehe,må jo hold dæm inn så læng som muli;)

så går æ på do når æ må etter d da,men som regel så sovne æ da så får itj gått på do før dagen etter...

Skrevet

Har aldri tålmodighet til å ligge stille, så står opp igjen nesten med en gang (om det ikke er leggetid), går ev. på do....! Burde nok ligge med bena høyt og pute under rompa, da jeg har lest om flere som har gjort det og blitt gravide. Om det er grunnen, er jo ikke mulig å si sikkert da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...