Gå til innhold

supergulpere, når sluttet det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønn er tre måneder og har helt siden tidenes morgen gulpet fra pupp til neste pupp. har prøvd alt. det eneste som har skjedd er at han ikke har vondt i magen lengere og raper mere uten gulp- men dog, her skiftes klær på store og små og vaskes handuker med gulp hver dag, flere ganger om dagen. noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn er 7,5 mnd og gulper enda som bare det. Men ingen andre babyer vi kjenner som er såpass store gulper noe særlig lenger, tror det ga seg for de i 6 mnd alderen.

Vi har prøvd Nutramigen (spesial-mme for melkeallergi), men det funka ikke. Håper INDERLIG det stopper snart, for jeg er drit lei sur gulp!

Skrevet

jeg fant fort ut at han ikke tåler at jeg drikker melk, det hjalp på magen, men ikke på gulpet.

Skrevet

Hei dere!!

Min var og den super gulperen fra dag 1 nesten.. Han gulpet enorme mengder flere ganger om dagen til han ble 10mnd.. Naa er han 11 mnd og gulper av og til men det er heller sjeldent. ca 1 gang annen hver uke eller noe saant. Og det er bare litt, ikke saa mye som det pleide aa vaere..

Har en venninne som ogsaa hadde en supergulper men det og tok av rundt 10mnds alderen..

Der er saa deilig aa slippe gulpingen og jeg lukter ikke saa surt lenger heller ;-)

Skrevet

Sønnen min går under navnet GulpeBollen... men han har i det minste sluttet å gulpe om natten!!!! han er 4 mnd nå. :oD Jeg hører mange slutter gradvis, og er fine rundt 6-8 mnd, men det finnes visst de som gulper til de er året...

Vil anbefale siklesmekker i ull fra nøstebarn (www.nostebarn.no). Vi bruker slike, med spisesmekke fra princess oppå. Smekkene fra princess skiftes fortløpende, mens ullsmekka fra nøstebarn holder en hel dag. Ullsmekka er veldig fuktavvisende, pluss at ull varmer selv om det er vått. Så slipper vi å skifte bodyer hele tida... Ulla er dessuten selvrensende, den begynner ikke å stinke! Skyller ullsmekka i lunkent vann ca en gang i døgnet, har tre stk vi rulerer på :o)

Skrevet

Jeg har en datter på fem år som var en super-gulper. Hun gulpet mye fram til hun var i alle fall 1,5 år. Rimelig ekkelt når ungen gulper pölse med mos;) Tror hun har problemer med lukkemuskelen for hun kaster fortsatt lett opp, men siden hun aldri klager på vondt eller ubehag vil jeg ikke sette i gang noen prosess med gastroskopi e.l. Sönnen min so m er 5 mnd er en normal gulper og har allerede begynt å gulpe minder enn han gjorde tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...