Gå til innhold

I dag fyller Atekatten min 1år ! ! ! !

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig klokken 07.58 var det nøyaktig ett år siden den lille Atekatten til mamma og pappa kom til verden..

Utrolig hvor fort dette året har gått.

Men i dag er mamma så deprimert og nedfor at det halve kunne være nok.

Gått å hatt et sånt "drømmebilde" over hvordan dagen skulle bli.

Alle besteforeldrene skulle komme på besøk, og vi skulle ha kake og gele til de, og Atekatten skulle få krone på hodet osv.

Men så ville sambo ha dagen bare oss tre alene. Så gav beskjed til en svært skuffet mormor om at vi fikk ta det til helgen.

Trodde han gav samme eskjed til sine siden han ville vi skulle være alene bare vi tre, men neida.

I går får jeg beskjed, "mamma (Atekattens farmor) og min søster kommer i morgen bare så du vet det"

"ja, men skulle ikke vi være alene i morgen da, nå har jeg sagt til min mor hun ikke skal komme"

og til svar får jeg "men er jo bursdagen hans, de må jo få være med å feire"

"ja, da ringer jeg min mor og sier hun kan komme likevel"

og frekkasen sier så- "ja men det blir så mye folk, og dere ska jo dit i helgen å feire uansett.."

Så blir vist oss tre plus farmoren og tanen i dag på bursdagen.

Og ikke ok med det, så har det f** ikke kommet penger på konto enda, så blir bare en liten gave i dag, og en eller annen billig kjøpekake.

Ikke noe av det jeg hadde planlagt og drømt om går jo!

Det pluss at jeg er ganske hormonell har gjort at hele dagen nesten er ødelagt for min del, griner jo bare noe ser feil på meg.

Uff... ble litt langt dette her

var egentlig bare meningen å frtelle at Atekatten er ett år i dag, og så utviklet det seg viste til en real utblåsning istedenfor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen til gutten din. Han er akkurat 2 dager yngre enn min minste ;-) Koselig alder!

Han der samboeren din høres ikke god ut. Syns du burde vurdere hele forholdet til han. Han kan jo ikke herse og bestemme alt hos dere vel? Syns du det er greit?

Skrevet

Gratulerer med dagen til lille store atekatten:) Pappan hans hører utrolig ego ut! Håper dere tross alt får en fiiiiin dag.

Skrevet

er jo ikke sånn til vanlig, som sagt ble det litt utblåsning...

Så nå bir det drømmebursdag til helgen med mama (mormor) sin familie isteden.

Er bare jeg som er litt deppa og hormonell i dag =)

Skrevet

Ok. Syns bare du har mange sånne innlegg (truer med å kaste deg ut etc) Du og ungen fortjener bedre enn det!

Skrevet

har hatt våre "bumps in the road" vi som alle andre. Men går mye bedre nå, har snakka skikkelig ut, og funnet ut av ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...