M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hei hei. Jeg er tom for gravidtester(har en cb digital som jeg MÅ spare;-) ), og tok en el test i dag. Har ikm 19. El testen slo ut med en svak men helt synlig strek på morgenurin. Kan det være pga hcg? Hva tror dere? Takknemlig for alle svar!!!!!!
Babyønske �� Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Egentlig umulig å vite om det kan være hcg som gjør det. Kan hende du vet, det men står hvertfall om det her: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 hei hei babyønske:-) Tusen takk for svar. Vet det fra pernille, men for å teste for LH skal man jo teste med urin senere på dagen, for da er LH sterkest.. Derfor jeg fikk litt håp, siden jeg testet med morgenurin;-)
Babyønske �� Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Det er stigningen av LH før eggløsning som skjer om ettermiddagen. Man bør derfor el-teste på ettermiddag for å fange opp stigningen. Men man har LH i blodet gjennom hele syklusen så derfor vil man kunne få svak strek på testen når man tester uetenom eggløsning.
perle* Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 jeg brukte el test da jeg fant ut at jeg var gravid. tok en med morgenurin første dagen, denne ble svakt positiv. de ble sterkere og sterkere over de neste 4 dagene.(testet med strimler) tok da en cb digital og det lyste GRAVID! lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå